بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
مدیر مالی سیمان قائن عنوان کرد:

افزایش 20 درصدی نرخ فروش سیمان از ابتدای سال 93

براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93، به میزان 4435 ریال خواهد بود. این در حالی است که درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 به میزان 4783 ریال می باشد که درآمد هر سهم در سال 93 نسبت به 92 به میزان 7 درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۱۱۷۸۳۲
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93، به میزان 4435 ریال خواهد بود. این در حالی است که درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 به میزان 4783 ریال می باشد که درآمد هر سهم در سال 93 نسبت به 92 به میزان 7 درصد کاهش داشته است.

در همین راستا، کریمی، مدیر مالی شرکت سیمان قائن در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت های زیرمجموعه سیمان فارس و خوزستان با توجه به برنامه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی از ابتدای سال 93، افزایش 20 درصدی نرخ سیمان را از ابتدای خرداد ماه سال آتی در پیش بینی خود لحاظ کرده اند.

کریمی تصریح کرد: همچنین شرکت سیمان قائن در شرایط عدم قطعی گاز مصرفی کارخانه بطور میانگین 10 الی 15 درصد مازوت مصرف می کند اگرچه نرخ خرید مازوت و گاز طبیعی تقریباً به یک میزان می باشد اما با توجه به کرایه حمل آن که برای سال آینده به ازای هر لیتر، 1000 ریال می باشد به هیچ عنوان بهای مازوت و گاز طبیعی به یک میزان نخواهد بود.

وی افزود: همچنین شرکت سیمان قائن در صورتی اقدام به صادرات می کند که قیمت صادراتی با لحاظ کردن معافیت مالیاتی با لحاظ کردن بازار داخلی از نرخ داخلی پایین تر نشود.

همچنین مدیر مالی شرکت سیمان قائن در خاتمه عنوان کرد: طرح های توسعه خرید و نصب الکترو فیلتر و استقرار سیستم پری هیتر، انتقال پست برق از 20 به 122 کیلو وات و افزایش دیماند برق و همچنین ساخت سیلوی بوکسیت تأثیری در میزان تولید نخواهند داشت و طرح خرید و نصب الکترو فیلتر در جهت حفاظت از محیط زیست و انتقال پست برق نیز در راستای بهبود مصرف انرژی و تلفات کارخانه احداث خواهند شد.

لازم به ذکر است به دلیل توقف خط تولید 30 روزه در نیمه اول سال 93 جهت اجرای عملیات نصب پروژه الکترو فیلتر حجم فروش به میزان 30 هزار تن نسبت به سال 92 کاهش می یابد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
توکلی
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
وضعیت سیمانی ها در سال آینده خیلی خوب به نظر می رسه
محمد حسین حاجی
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
با توجه به تمام تفاسیر روی سیمانی ها این گروه یکی از پر بازده ترین سهم ها در سال آینده خواهند بود
علی
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
بهترین شرکتها که بموقع سودخوب وعالی میدهند سیمانیها هستند
شهلا
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
یک کارخانه سیمان 3000 تنی اگر امروز ساخته شود حداقل پانصد میلیارد تومان هز ینه می بره اون هم بعد از4 الی5 سال سهام ایها قیمتشه کف کف
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱
یکی از بهترین سهم ها بزودی گروه سیمان خواهد بود
شکی در این مساله نیست.
محمد حسین شباهنگ
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۷
لطفا گزینه لایک و دیسلایک نیز به نظرات اضافه کنید.
میلاد
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
بزک نبین بهار میاد کمبزه با خیار میاد
مهدی
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
از سشرق غافل نشوید به فولادیها فکر کنید سهام بانکیها خصوصا ملت و صادرات. پاسارگاد رشد خوبی دارند چون بقیه رشدشان را کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سهام بنیادی را نگهدارید؟؟
سلام
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸
سیمانیها برای سهامدارانش سود بسیار عالی داده در سال 92 ...و سال 93 میتونه براشون بهتر از 92 باشه....آرزوی پر سودی برای همه سهامداران بورسی در سال 93 دارم....