بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
آخرین فرصت ثبت نام در همایش بررسی فرصت های سرمایه گذاری در سال 93

همایش بررسی فرصت های سرمایه گذاری در سال 1393

همایش بررسی‌ فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در سال 1393 با حضور، کارشناسان و تحلیلگران ارشد حوزه مالی و سرمایه گذاری از سوی «دنیای اقتصاد» برگزار می شود.
کد خبر : ۱۱۸۲۹۲
همایش بررسی‌ فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در سال 1393 با حضور، کارشناسان و تحلیلگران ارشد حوزه مالی و سرمایه گذاری از سوی «دنیای اقتصاد» برگزار می شود.

در این همایش، کارشناسان سرمایه گذاری پیرامون بازارهای «مسکن و ساختمان»، «ارز و طلا» و «پول و سرمایه (بورس)» در سه پنل اختصاصی، استراتژی و عوامل تاثیرگذار بازارها در سال آینده را به تصویر کشیده و چشم اندازی از روند آتی آن ارائه می دهند. اولین پنل با عنوان «سرمایه گذاری در بازارهای با درآمد ثابت و پروژه ها» با سخنرانی، دکتر حسین عبده تبریزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی، دکتر طهماسب مظاهری، رئیس‌کل سابق بانک مرکزی و دکتر ابراهیم ابراهیمی، مدیر مشاوره شرکت سرمایه گذاری نیکی گستر برگزار می شودو مصطفی کریمیان اقبال مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری «سرمایه گذاری در بازار سرمایه» دومین پنلی است که با سخنرانی دکتر علی رحمانی، دبیرکل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، روح الله میرصانعی، مدیر عامل شرکت نیکی‌گستر و امیر حسین اسماعیل پور (کاویان) رئیس شورای سردبیری بورس نیوز و کارشناس بازار سرمایه به بررسی چالش های سرمایه گذاری در سال بعد می پردازد.

سومین پنل نیز با عنوان « ارز، طلا و مسکن، وسیله پس انداز؟» و با سخنرانی‌هادی کوزه چی، مشاور سرمایه گذاری، سید کمال سید علی، معاون ارزی سابق بانک مرکزی و محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور و امیررضا حسنی عضو اصلی کمیسیون اقتصادی و بازرگانی دفتر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود. همچنین پیش از آغاز این مراسم دکتر صالح آبادی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار، نکاتی را پیرامون این مباحث طرح خواهند کرد. این همایش ها در تاریخ 7 اسفند ماه در اتاق بازرگانی اصفهان و در تاریخ 10 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با شماره تلفن 26206710 تماس حاصل فرمایید.

نمابر: 89783222

آدرس سایت همایش: hamayesh.iTahlil.com

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بورس باز
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
از اون اولین پنلش معلومه میخوان مردم رو کدوم سمت سوق بدن
کیانوش
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
دولت تزویر و نومید پول مارو تو بورس از بین برد.
فرهاد
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کامنت دوم: دولت که به زور نیوردت تو بورس. خودت اومدی به قصد سود. حالا پای تصمیم خودت وایسا. اگرم نمیدونستی که بورس ریسک هم داره، تاوان ندونستنتو باید بدی.
تحلیل گر
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
بدون هیچ شکی بورس بهترینه بشرطی که بساط رانت برچیده شه اینطوری هم به نفع اقتصاد کشوره و هم سهامدار واقعی.
افزایش نرخ ارز و مسکن در سال 93 بجز اینکه ضربه به اقتصاد کشور بزنه و باعث کاهش قدرت خرید مسکن بشه چه نفعی برای کشور و ملت شهیدپرور ما داره؟؟؟