بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر : ۱۱۸۴۳۶
مشاور اتحادیه پوشاک تهران از کاهش حجم خرید در ماه اسفند نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش حجم خرید کالا ناشی از کاهش قدرت خرید مردم است.

مهدی محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خرید پوشاک معمولا بستگی به قیمت، طرح و کیفیت کالا دارد.

وی با اشاره به نوسانی بودن بازار شب عید ادامه داد: با توجه به واریز عیدی‌ها از سوی دولت پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده حجم خرید در حد سال گذشته باشد.

مشاور اتحادیه پوشاک تهران خاطرنشان کرد: به‌طور کلی وضعیت کسب‌وکار مطلوب نیست و این موضوع به دلیل آن‌ است که مردم منتظر اتفاقی خاص در پی برگزاری مذاکرات هسته‌یی هستند.

او تاکید کرد: با گذشت زمان با ایجاد کاهش تقاضا از سوی مردم، بازار دچار کاهش عرضه و رکود خواهد شد که به این بازار، بازار تعلیقی گفته می‌شود.

وی در رابطه با بازار تعلیقی توضیح داد: به بازاری تعلیقی گفته می شود که در آن تصمیمی عقلانی و اقتصادی برای خرید و فروش گرفته نمی‌شود.

مشاور اتحادیه پوشاک تهران افزود: به طور حتم مذاکرات تاثیراتی خواهد داشت و همه آن را احساس می‌کنند، اما این تاثیرات در کوتاه مدت خود را بروز نخواهد داد.

محمودی به مردم پیشنهاد کرد که در زمان فعلی بنابر شرایط موجود برای آینده خود و هم‌چنین رفع تقاضاهای شب عید مانند تامین مواد خوراکی و پوشاک مدیریت لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضوی
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
این بازار فعلا قبل از راستی ازماییه .اگر ازمایش راستی ازمایی درست باشه اونوقت میگم خاک مرده تو بازار معنیش یعنی چه
اشکان
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
خیلی وقته مردم دیگه پول ندارن امثال آجیل گرون نیست مردم پول ندارن حتی واسه پوشاک شاید چند وقته دیگه واسه نان خالی حالا مسئولان راحت بخوابند ایرانی گشنه نیست
سیدمرتضی موسوی
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹
فقطسکه بخریدچون بزودی دلار5000هزارتومان می شودنگیدنگفتید
نظری
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
این حقوق و درامد های ناجیز فعلی جواب خوراک خوانواده را نمیدهد . پوشاک ؟؟ !!
3-4 ماه دیگر چراغ برمیداریم دنبال مموتی میگردیم.
محمود بیا روحانی " بیچاره کرد مارا