بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
کد خبر : ۱۱۸۵۶۶
نسیم آنلاین نوشت:

عزت‌الله ضرغامی در اختتامیه 'سوگواره نواها و اشعار آئینی' گفت: رسانه ملی برای تربیت جامعه و هدایت افکار عمومی و دستیابی به دانشگاه تربیت عمومی، دست نیاز به سمت جامعه مداحی دراز می‌کند و از آنان خوراک می‌گیرد
رئیس صدا و سیما در بخشی از این مراسم که در سالن مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، گفت: امروزه شبکه‌های ماهواره‌ای غربی با هجمه بی‌سابقه فرهنگ کشور را به خطر انداخته و فرصت‌های مانند مداحی و سخنرانی‌ها بهترین ظرفیت برخورد با این هجمه‌ها است.
مراسم آیین اختتامیه و اهدای جوایز هشتمین "سوگواره نواها و اشعار آئینی" امروز با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی، مسئولان، مداحان و شعرای آیینی جوان و پیشکسوت و با اجرای برخی از برگزیدگان بخش مداحی و شعر در سالن مجموعه فرهنگی سرچشمه (یادمان شهدای هفتم تیر) برگزار شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
aaa
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۷
خنده دار ترین جمله ای که تا حالا شنیدم.ضرغامی ام آدم باحالی بود رو نمیکردا.
داریوش
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۲
این هم از کرامات شیخ ما
علی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
خانه از پای بست ویران است
خواجه در نقش رخ ایوان است
هم وطن111
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
جناب .... این حرف شما حاصل چند ین سال تحقیق و مطالعه است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف به دانشمندی چون شما که در صداوسیما حبس شده و دیگران از نظریات ارزشمندش بی بهره اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این تفگرات است که اولا برنامه های ماهواره پربیننده شده است و سیمای شما مخاطبانش را هر روز بدتر از دیروز از دست میدهدثانیابرادران ... شما خود را همه فن حریف میدانندو در تمام امورات مملکت دخالت میکنندونیازی به فتوای شما ندارند.
علی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۵
جناب ...!
خداوند شما را برای نابود ساختن هرچه بیشتر فرهنگ این مرز و بوم حفظ فرماید.
علي
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۸
شوخي نكن مهندس جان.....
محمود
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰
حاجی بخود خدا برای یک بار هم که شد راست گفتی پس چرا 24 ساعته در یک شبکه این برادران را گرد نمیکنی چقدر بی توجهی به نظام مقدس و اسلام و مسلمین
مهدی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۱
نظر من هم به سردار نزدیک هست
علی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷
با سلام آقای ... با این طرز تفکرشون مردم را به روی برگردون از صداوسیما ترغیب می کنند و تا حالا نیز موفق بوده اند
محمد
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۹
خیلی طرح خوبی است، در عین حال می توان در مسابقات تیراندازی المپیک هم مدال اورد!
محمد
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۹
.... است دیگه تلوزیون دستشه با رادیو اشتباه گرفته فرق یک ماه سال رو با 12 ماه سال نمیدونه.
چی بلدی ؟
امید
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳
آدم به فکر فرو میره چطور هیچکس این مطلب را نفهمیده بود تا اینکه بالاخره ایشان بعنوان یک متخصص رسانه اظهار کردند.آفرین!
kahdagskjh
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷
زکی...
یک نفر
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲
حتما اینکار رو بکنید چون اون 10 درصدی هم که تلویزیون ایران نگاه می کردند فرار می کنند
رضا
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
آقای ... لطفاً دست خود را به سمت این آقایان دراز نکنید وگرنه فردای روزگار با یک عده هفت تیر به دست و هفت تیر کش و قلیان کش و ..... روبه رو خواهیم شد. ما خودمان بهتر می دانیم چگونه بچه هایمان را تربیت کنیم. در ضمن تربیت سی و پنج ساله ی صدا و سیما را در سیمای جوانان شیشه ای و بنگی به وضوح می بینیم.
مهران
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
من نه وقت تماشای تلویزیون دارم نه ماهواره، و ترجیح میدم بیشتر وقت خودم روی پای اینترنت بگذرونم... ولی خداییش اگه تلویزیون بیشتر از اینی که الان هست مداحی پخش کنه قول میدم به آقای ضرغامی که بشینم پای تلویزیون!
فا
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
به نظر من این طرح شاهکاره.. یعنی بهتر از این نمیشه... فول تایم پخش کنید :))))))))) .... بعد از یه مدتی کاملا غرب زده می شیم بیچاره می شیم می ره پی کارش... اخه یکی نیست بگه دانشمند!!! این کار یعنی فاتحه تلویزیون خونده است.. مگه میانه روی چه اشکالی داره که همه اش دنبال تندروی هستید... اینقدر فشار بیارید برای بردن مردم به بهشت که از اون سر جهنم بزنند بیرون
محمود
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
حضرت عباسی این فامیل ما هم از بهشت خبر داد که صدا و سیمای بهشت هم 24 ساعته برنامه مداحی داره و چقدر هم استقبال میشه
0000
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
جناب... بنده خدا راست گفته و شماها منظورشو نفهمیدید . به جای فیلمهای وسترن و این همه فیلم هالیوودی اسلحه به دست از ...خودمون که ماشاءالله چیزی از اونها کم ندارند استفاده کنیم که دست به اسلحه شونم بهتر از اونهاست .
اسماعیل محمدی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
جناب .... شما همون فیلم هایی که جدیدا رشد کردید و صحنه های مشروب و دست دادن هنرپیشه ها و نیم عریان را نشان ندهید کمک بزرگی کرده اید متاسفانه از مجریانی استفاده می گردد که درست بر عکس سخنان شما عمل می کنند و فقط ظاهر خود را منطبق با صدا و سیما کرده اند جدیدا مجریان شهرستانی شبکه اشراق شو اجرا میکنند و رقص و پایاکوبی خود را در دید عموم قرار می دهند تا بیشتر معروف شوند (مجری برنامه سبزه میدان/ اصغر د .. )
راما جعفری
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
آقای ... شما لطف کن تبلیغات ها که زنان آرایش کرده در آن مثل طاغوت برای مصرف گرایی تلاش می کنند حذف کن / شما لطف کن مجریانی که رنگ پرچم سبز کشورمان را نماد خرمی می دانند ( به جای نماد اسلام) شبکه اشراق برنامه گئجه لر نظارت کن تا جنگ نرم شبکه ها بر علیه خودمان نباشد جنگ نرم دشمن و ماهواره پیشکش
حمید
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
آره مخصوصاً اون هفتیر کشه خیلی جلوگیری می کنه
مهدوی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
بعضی وقتها (شاید ماهی یه بار) که صدا و سیما یه حیات وحشی چیزی داره و نگاه می کنیم بعدش که تموم میشه ناگهان بدون مقدمه صدای نخراشیده ای به عنوان میان برنامه پخش میشه و تا میخوایم کنترل رو یباریم و کانال رو عوض کنیم تمام خانواده استرس می گیریم و ترجیح میدیم از خیر همون برنامه ها هم بگذریم و اصلا سراغ صدا و سیما نریم
r
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
تو حرف نزنی نمگن لالی تو همه چیز باید نظر بدی
لرزاده
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
واقعا جمله خنده داری گفتند.
آقای ... متشکرم که باعث خنده بچه ها میشوی....!!!!