بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر : ۱۱۸۷۸۲
فرارو- مخفیگاه و تونل فرار «سلطان مواد مخدر» در مکزیک که چندی پیش دستگیر شد به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، مخفیگاه «سلطان مواد مخدر» به نام «ادواردو ویلاتورو کانو» که «ال چاپو» شناخته می‌شد، در شهر ساحلی مازاتلان مکزیک در کرانه اقیانوس آرام قرار دارد.

بر اساس گزارش‌ها، ویلای سلطان مواد مخدر در روزهای اخیر به مکانی تبدیل شده که گردشگران با پرداخت 19 تا 22 دلار به رانندگان تاکسی به نزدیکی آن آمده و با پرداخت ورودی از کلکسیون اسلحه وی، باغ‌وحش و خودروهای لوکس دیدن می‌کنند. در این مخفیگاه تونلی وجود دارد که دریچه آن زیر وان حمام قرار گرفته و در مواقع اضطراری برای فرار از آن استفاده می شده است.


ال چاپو 21 ساله که بر اساس آخرین گزارش نشریه فوربس از وی به عنوان یکی از 10 ثروتمند جهان نام برده می‌شد، یکی از خطرناکترین انسان‌های جهان به شمار می‌رفت در طول 10 سال گذشته و زمانی که یک نوجوان بوده، به فعالیت‌هایی همچون قاچاق مواد مخدر، تهیه و توزیع آن، قاچاق انسان، قتل و آدم‌ربایی دست زده است.

عکس های رویترز از این مخفیگاه و تنل فرار آن را در زیر می بینید.











اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ژاپن
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
دمش گرم!!! به این می گن خلاف کار نه به جوجه فوکولی های خلاف کار ایرانی که ادعاشون رو تریلی هم نمی تونه بکشه.
ساسان
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
جالبيش اينجاست كه اين سلطان چقدر زندگي ساده اي داره . تو حمومش جكوزي نداره . تو اتاق خوابش امكانات و لوازم نداره شايدم يك تلويزيون رنگي 40 اينچم تو اتاقش نداره چون احتمالا زن نداشته اونم از نوع ايرونيش . تمام سروتش تو ماشيناش خلاصه شده و حساب بانكيش!!خ خ خ