بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : ۱۱۸۸۲۸
بعد از موافقت با اولین استعفای دولت روحانی، روز به روز بر احکام فرد مستعفی اضافه می شود و وی هم اکنون به عنوان قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی منصوب شده است، به این ترتیب نقش محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در تنظیم بازار روز به روز کمتر می شود. 
 
اقتصادایران آنلاین: حسن یونس سینکی با خروج خود از معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اولین استعفای دولت حسن روحانی را کلید زد. استعفایی که اگرچه به ظاهر خروج وی از معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت را نشان می داد؛ اما خروج وی تنظیم بازار را از دستان موافق استعفایش خارج کرده است. 
 
این در حالی است که هم اکنون محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی برای وی حکم قائم مقامی زده و قرار است با انتزاع امور تنظیم بازار از وزارت صنعت، معدن و تجارت، کل تنظیم بازار از دستان محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت روحانی خارج خواهد شد. 
 
البته پیش از این نیز امور تنظیم بازار قرار بود با مصوبه مجلس شورای اسلامی،  به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شود، اما محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور، نیز ستادی در دولت به نام تنظیم بازار تشکیل داده است که در آن، حسن یونس سینکی نقش کلیدی دارد. 
 
از سوی دیگر، وی علاوه بر این احکام، قائم مقام ستاد هدفمندی یارانه ها نیز هست و بر همین اساس، اگرچه یک پست خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت را از دست داده اما سه پست جایگزین آن شده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
حتما دستش رو به یه جای دیگش گرفته !!!! لایک نداره ؟