بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر : ۱۱۹۵۷۸
 شش وزیر دولت تدبیر و امید در آخرین هفته سال مهمان نمایندگان خواهند بود تا به سوالات نمایندگان در صحن و کمیسیون های مجلس پاسخ دهند.
 

به گزارش ایرنا ،برنامه کاری مجلس شورای اسلامی در آخرین هفته سال از روز شنبه آغاز می شود و نمایندگان در این هفته طرح دو فوریتی اصلاح ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس در مورد تغییر در ترکیب کمیسیون تلفیق را مورد بررسی قرار می دهند.

ادامه بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون مالیات های مستقیم برنامه دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین هفته سال اعلام شده است.

با این حال علاوه بر این وظایف تقنینی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای وظیفه نظارتی خود میزبان شش وزیر دولت تدبیرو امید خواهند بود، به طوری که در این هفته ˈبیژن نامدار زنگنهˈ وزیر نفت،ˈعلی اصغر فانیˈ وزیر آموزش و پرورش،ˈعلی ربیعیˈ وزیر تعاون، کار و رفاه و اجتماعی،ˈسید محمود علویˈ وزیر اطلاعات ،ˈمحمد جواد ظریفˈ وزیر امور خارجه و ˈمصطفی پور محمدیˈ وزیر دادگستری در خانه ملت حضور می یابند.

بر این اساس روز یکشنبه علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوالات سیدناصر موسوی (دو فقره)نماینده فلاورجان، امیر خجسته نماینده همدان،شهبازحسن پور نماینده سیرجان در کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی پاسخ می دهد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سؤالات غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام،محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان روز سه شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می یابد.

سید محمود علوی وزیراطلاعات هم روز یکشنبه جهت پاسخگویی به سوالات حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان،علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر سوال مشترک 41 نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور خواهد یافت.

همچنین در این روز، سفر مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به جمهوری اسلامی ایران با حضور وزراء محترم اطلاعات و امور خارجه در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه هم روز سه شنبه روز جهت پاسخگویی به سوالات ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل،حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان،علی اکبر آقایی نماینده سلماس،سوال مشترک 12 نفر از نمایندگان در این کمیسیون حضور می یابد.

عبدالرضا رحمانی فضلی عضو دیگر دولت تدبیر و امید است که روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سوالات حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،حسین بیگلری نماینده سقز و بانه،محمدجواد نظری مهر نماینده کردکوی، بندر ترکمن و بندر گز،ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد،سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار،رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار،علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،فتح اله حسینی نماینده سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصرشیرین،بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در این کمیسیون حضور می یابد.

همچنین روز سه شنبه سوالات مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل، نیر و نمین و مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر از وزیر دادگستری در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به منظور پاسخ به سوال حمید رسایی، علی اصغر زارعی و روح اله حسینیان نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر پاسخ خواهد داد. در صورتی که اظهارات وی نمایندگان را قانع نکند احتمالا وی نیز از جمله دریافت کنندگان کارت زرد از بهارستان نشینان خواهد بود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرنود
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲
باریکه اله به این نماینده های سراپا دلسوز و زحمت کش برای پیشبرد منافع مردم چقدر سر از پا نمیشناسند .مدام از دولتی ها سوال می پرسند.دولتی که رای اکثریت همین ملت پشت سرش هست.ولی دوستان نماینده نمیخواهند بدانند.