بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر : ۱۲۰۷۵

پیش نیازهای اصلی در واگذاری بنگاه های دولتی بررسی می‌شود

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری از برگزاری همایش یک روزه پیش نیازهای اصلی واگذاری بنگاه های دولتی و بررسی سه موضوع مهم در صنعت سیمان، معادن و پتروشیمی خبر داد.

علی ثقفی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: باتوجه به شکل گیری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری که از این پس نقش مهمی در بازار سرمایه ایفا خواهد کرد، روز پنجشنبه جاری همایش یک روزه ای در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش درباره موضوعات مهم در صنایع و بورس سخنرانی هایی انجام خواهد شد و مباحث مربوط به سیمان و کنترل قیمت، معادن و بهره مالکانه و خوراک شرکت‌های پتروشیمی مطرح خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال فارس که در این همایش آیا وزرای صنایع و اقتصاد نیز حضور خواهند داشت یا خیر گفت: برای دو وزیر یاد شده دعوت نامه ارسال شده اما تاکنون حضور این دو وزیر مشخص نیست.

ثقفی گفت: در این همایش که از ساعت 8 و سی دقیقه روز پنجشنبه 23 اسفندماه برگزار خواهد شد مدیران شرکت‌های سرمایه گذاری مسئولین بورس و کارگزاران حضور خواهند داشت تا پیش نیازهای اصلی واگذاری بنگاه های دولتی مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر