{mosimage}شرکت فرآورده های تزریقی در گزارش خود میزان سود پس از کسر مالیات هر سهام خود را برای سال مالی آینده 950 ریال پیش بینی کرده است که نسبت به سال 86 حدود 9 درصد افزایش نشان می دهد.

"> دوپینگ فرآورده های تزریقی

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۸:۴۹

{mosimage}شرکت فرآورده های تزریقی در گزارش خود میزان سود پس از کسر مالیات هر سهام خود را برای سال مالی آینده 950 ریال پیش بینی کرده است که نسبت به سال 86 حدود 9 درصد افزایش نشان می دهد.

کد خبر : ۱۲۱۳۱

دوپینگ فرآورده های تزریقی

به گزارش خبرنگار بورس نيوز-با توجه به اینکه شرکت فرآورده های تزریقی در کانون توجهات فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است به بررسی اطلاعیه 9 ماهه این شرکت و پیش بینی صورت گرفته برای سال آینده آن پرداخته ایم با نگاهی اجمالی به گزارش ارایه شده توسط این شرکت به سازمان بورس اوراق بهادار به این نکته می رسیم که این شرکت می تواند بصورت کامل به پیش بینی صورت گرفته از درآمد حاصل از فروش خود برسد زیرا این شرکت در مدت 9 ماه به پوشش 74 درصدی سود خود رسیده و با روند موجود در 3 ماه باقی مانده قادر به پوشش 100 درصدی آن می باشد.

همچنین این شرکت در گزارش خود میزان سود پس از کسر مالیات هر سهام خود را برای سال مالی آینده 950 ریال پیش بینی کرده است که نسبت به سال 86 حدود 9 درصد افزایش نشان می دهد. این شرکت در گزارش خود دلیل افزایش 36 درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته خود را افزایش نرخ مواد اولیه و دستمزد و سربار و همچنین استفاده بیشتر از تسهیلات بانکی اعلام کرد.

همچنین نکته مهم دیگری که در این گزارش به چشم می خورد اعلام شرکت مبنی بر راه اندازی پروژه قرص و کپسول سازی تا اوایل سال 1387 است که این پروژه هم اکنون در مرحله خرید ماشین آلات می باشد که هزینه سرمایه گذاری این طرح 5000 میلیون ریال اعلام شده است.

طبق روال گزارشهای گذشته و در راستای رسالت خبری خود بر آن شدیم که در تماس با مدیر مالی شرکت به معرفی بهتر شرکت و برنامه های آینده آن بپردازیم که در کمال تعجب با عدم همکاری مسئولین این شرکت مواجه شدیم و در بررسی علت این امر مدیر امور مالی شرکت به خبرنگار بورس نیوز گفت: طی صحبتی که اخیراً با مسئولین سازمان بورس صورت گرفته از طرف سازمان بورس توصیه شده است به جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد از مصاحبه و ارایه اطلاعات به خبرگزاری ها و مطبوعات امتناع شود. به نظر می رسد این ادعا خلاف واقع باشد زیرا سازمان بورس حمایت بسیار مناسبی از رسانه ها و مطبوعات اقتصادی می نماید و شعار شفاف سازی را سر لوحه کار خود قرار داده است.

در پایان به نظر می رسد که همکاری شرکتها با رسانه های عمومی نه تنها باعث سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو نمی شود بلکه موجب معرفی شرکتها به سرمایه گذاران و جلوگیری از سوء استفاده عده ای خاص می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر