بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
کد خبر : ۱۲۱۹۰۹
دبيرکل کانون کارگزاران گفت: با توجه به اينکه وزير اقتصاد تاکيد کرده، فضاي قيمت گذاري از شرايط کنترلي خارج و در فضاي عرضه و تقاضا نرخ ها تعيين خواهد شد، مي توان به رفع يکي از بزرگ ترين نگراني هاي توليد کنندگان و رونق دوباره ي بازار سرمايه اميد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، دبيرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار روح الله ميرصانعي، با اشاره به تدابير اتخاذ شده وزير اقتصاد براي حمايت از بازار سرمايه گفت: اگر جزييات اين بيانيه عملياتي شود، بازار سرمايه شاهد روزهاي پر رونقي خواهد بود.
روح الله ميرصانعي با اشاره به اينکه با اجراي تصميم هاي اعلامي از سوي وزير اقتصاد ابهامات موجود در بازار سرمايه برطرف خواهد شد، گفت: آثار مثبت رفع اين ابهامات بازار سرمايه را قطعا متحول خواهد کرد.
وي افزود: هرچند اثر رواني مثبت اين خبر بازار را يکي دو روزي مثبت خواهد کرد اما؛ با عملياتي شدن مفاد بيانيه وزير اقتصاد، بازار سرمايه با ثبات بيشتري به رشد و رونق ادامه مي دهد.
ميرصانعي با اشاره به اينکه يکي از مهم ترين ابهامات امروز بازار سرمايه اجراي فاز دوم هدفمدي يارانه هاست، گفت: اگر کنترل ها و موانع دولتي در قيمت گذاري کالا برطرف و به نحو معقولانه اي حل شود، مهم ترين دغدغه ي بنگاه هاي اقتصادي و سرمايه گذاران برطرف خواهد شد.
وي پيش بيني کرد با توجه به اينکه وزير اقتصاد تاکيد کرده است؛ فضاي قيمت گذاري از شرايط کنترلي خارج شده و در فضاي عرضه و تقاضا نرخ ها تعيين شود، مي توان به رفع يکي از بزرگترين نگراني هاي توليدکنندگان، اميد داشت
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ravi
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
حمله كنيد و دوباره صفهاي خريد را تشكيل دهيد.
جلالي
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
الان مدت چهار ماهه كه هرروز از اين حرفها مي زنيد وهمش دروغه
مهدی
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
بازار از فردا مثبت خواهد بود. شاخص در کف حمایتی خود قرار دارد و اکثر سهم های بازار در نقطه اشباع فروش قرار دارند. شاخص تا پایان فصل بهار قطعا به 90 هزار خواهد رسید.
behrooz
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
تمام این حرفا به خاطر اینه که دوباره حقوقی ها سهام های خودشونو به این مردم بیچاره غالب کنند چهر ماه دارن از این حرفا میزنن ولی شاخص همچنان در حال سقوط است به هوش باشید الکی جوگیر نشوید
ايوبي
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
چرا كارگزاريها در هنگام خريد نيم درصد و در فروش يك در صد دريافت مي كنند مگر چه فرقي دارد؟
الکس
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
هر روز از این حرف ها می شنویم اما در عمل هر روز شاخص چند صد واحد میریزه
رحیم
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
بازم سر مردم بیچاره را شیره بمالید تا برن تو صف خرید!!!!!
ياحق
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
بسمه تعالي
اگه وعده هاي قبلي عملي شد....
000
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
دوستانی که دائم می نالید شما نخرید و در صف خرید هم نروید کسی مجبورتون نکرده شمایی که صبر ندارید و تحملتون کمه همون بهتر سرمایتونو مفت بفروشید و برید توی صف فروش .