بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر : ۱۲۱۹۵۹
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: در بازرسی‌ای که از بند 350 بازداشتگاه اوین در روزهای اخیر انجام شد هیچگونه درگیری صورت نگرفت و فرد یا افرادی برخلاف شایعات مطرح شده مجروح و به بیمارستان منتقل نشد‌ه‌اند.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: همان طور که پیش از این گفتم هیچگونه درگیری در بند 350 بازداشتگاه اوین رخ نداد و تنها یک بازرسی نوبتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خبر درگیری میان زندانیان و همکاران ما صحت ندارد و دروغ‌هایی است که جبهه معاند نظام انجام می‌دهد.

رییس سازمان زندان‌ها با اشاره به انتشار خبری مبنی بر انتقال تعدادی از زندانیان به بیمارستان گفت: تمامی این اخبار کذب است و هیچ کس در این بازرسی نوبتی مجروح نشد که به بیمارستان منتقل شود.

اسماعیلی گفت: تمامی صحبت‌هایی که در رابطه با بازرسی نوبتی در بند 350 در رسانه‌های خارجی عنوان شد تبلیغات ساختگی است که سعی دارند با این تبلیغات چهره نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زندانیان بند 350 می‌توانند با خانواده‌های خود ملاقات داشته باشند؟ گفت: جمعی از این افراد شب گذشته با خانواده‌هایشان تلفنی صحبت کردند، البته انجام ملاقات ضوابط خاصی دارد که طبق آن ضوابط و مقررات اقدامات لازم در این راستا انجام می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاوری
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
البته بازرسی که بدون نوازش نمیشه یعنی این فتنه گران طاقت یک نوازش کوچک هم ندارند خیلی پر رو هستند حالا یک حدی هم به این ها زده شد نباید این ها سر و صدا کنند
داود
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
هروقت خبری تکذیب می شود ؟؟؟
متنفر از اصولگرایان
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
شماها اآنقدر ... هستید که قسم هم بخورید کسی حرفهای شما را...
پرریسک
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
عزیزمن این چه حرفیه توایران سه پنجم زندانیان جرائم غیرعمدهستند.حالاگیریم اصلا جرائمشون عمدی باشه همون که توزندانه داره جرمشومیکشه دیگه این بدرفتاری به خاطرچیه؟بعدشم ماادعامون میشدبازندانیان عراقی بامحبت برخوردکردیم طبق خواسته اسلام.برادرمن ایناکه ایرانین ایناکه ازپوست واستخونوگوشت خودمونن اینا که همخون خودمونن ازهمه مهمترایناکه انسانن ایا ایناسزاوارچنین برخوردی هستند؟راستی اسلام کجاست؟
غضنفر
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
بله!!!.....!ضرب و شتم انجام نگرفته!!!....ماساژبعد صرف غذا بوده!!!
رضا
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کامنت یک می دونی کسی جرات نداره خلاف نظر شما رو بگه
مقدم
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۲
كاري نيست اجازه دهيد نمايندگان مسقل مجلس و خبر نگاران از زندانها بازديد داشته ويا خانواده ها با بستگان خود در زندان ملاقات حضوري نه تلفني داشته باشند
صنوبر
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
بابا درگیری کدومه صدمه چی به قول وزیر دادگستری به کوفتگی برای یکی و دونفر در اثر ماساژ تایلندی رخ داده به شایعات زیاد توجه نکنید