{mosimage}در راستای سیاست توسعه بازار سرمایه، صندوق مشترک نهایت نگر، با مجوز تاسیس شماره 20589 مورخ 20/12/86 از سازمان بورس اوراق بهادرا و با شرایط زیر، از عموم سرمایه گذاران علاقه مند ، دعوت به مشارکت می نماید...

"> اعلامیه پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری مشترک نهایت نگر

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۰

{mosimage}در راستای سیاست توسعه بازار سرمایه، صندوق مشترک نهایت نگر، با مجوز تاسیس شماره 20589 مورخ 20/12/86 از سازمان بورس اوراق بهادرا و با شرایط زیر، از عموم سرمایه گذاران علاقه مند ، دعوت به مشارکت می نماید...

کد خبر : ۱۲۲۲۱

اعلامیه پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری مشترک نهایت نگر

بنا بر گزارش خبرنگار بورس نيوز-در راستای سیاست توسعه بازار سرمایه، صندوق مشترک نهایت نگر، با مجوز تاسیس شماره 20589 مورخ 20/12/86 از سازمان بورس اوراق بهادرا و با شرایط زیر، از عموم سرمایه گذاران علاقه مند ، دعوت به مشارکت می نماید:

-فعالیت صندوق بر پایه اساسنامه و امیدنامه آن، سرمایه گذاری در سپرده های بانکی و اوراق بهاداری که پروانه انتشار آن از سوی دولت، بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار صادر شده از قبیل سهام پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار مشارکت می باشد.

-ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری برابر با یک میلیون ریال(000/000/1) است اما ارزش صدور و ابطال آن در هر زمان بعد از پذیره نویسی بر مبنای خالص ارزش روز دارایی های صندوق (NAV ) خواهد بود، که به صورت روزانه محاسبه و از طریق تارنمای مدیر ( سایت اینترنتی) اعلام می شود. ابطال واحدهای سرمایه گذاری به ارزش روز از طرف ضامن تضمین شده است.

-هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می تواند حداقل 5 واحد سرمایه گذاری (پنج میلیون ریال ) و حداکثر 2500 واحد سرمایه گذاری (2500 میلیون ریال) صندوق پذیره نویسی نموده و در صندوق مشارکت نماید.

-اشخاصی که مایل به پذیره نویسی در گواهی نامه های سرمایه گذاری صندوق مشارکت نهایت نگر می باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ 28/12/86 با در دست داشتن مدارک شناسایی، به یکی از شعب کارگزاری نهایت نگر به آدرس ذیل مراجعه و با واریز ارزش گواهی های سرمایه گذاری به شماره حساب 2-544444-40-849 نزد بانک سامان شعبه بورس اوراق بهادار که به نام کارگزاری نهایت نگر می باشد پذیره نویسی نمایند.

-متن کامل اساسنامه و امیدنامه صندوق که در بر گیرنده مفاد بالا و سایر اطلاعات تکمیلی صندوق است و در تارنمای اینترنتی مدیر به آدرس WWW.IRANBROKER.COM موجود می باشد.

-نشانی مرکز صندوق و شعب آن: تهران - ملاصدرا- خیابان شیخ بهای جنوبی نبش خیابان مفتاح شماره 1 و شعب تبریز، ساری، کرج و کیش در محل ساخمان تالارهای منطقه ای بورس در شهرهای مذکور.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر