{mosimage}در سال 87 در جهت حفظ قیمت سهم خود افزایش سرمایه نخواهیم داشت همچنین ایشان با اشاره به اجرای طرح جایگزینی الکترولایزرها که از آن به عنوان قلب شرکت یاد می شود اضافه کرد.

"> بهره برداری از طرح الکترولایزر نیروکلر

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۰

{mosimage}در سال 87 در جهت حفظ قیمت سهم خود افزایش سرمایه نخواهیم داشت همچنین ایشان با اشاره به اجرای طرح جایگزینی الکترولایزرها که از آن به عنوان قلب شرکت یاد می شود اضافه کرد.

کد خبر : ۱۲۲۲۸

بهره برداری از طرح الکترولایزر نیروکلر

در بررسی گزارش های ارایه شده شرکتهای بورسی و همچنین پیش بینی های صورت گرفته توسط آنها برای سال آینده در واپسین روزهای سال 1386 بخوبی می توان به روند این شرکتها در زمینه های مختلف پی برد.

بورس نیوز نیز در این میان در راستای رسالت خبری خود در حوزه معرفی شرکتها برتر این بار با بررسی یکی دیگر از شرکتها فعال در تالار اصلی که در زمینه تهیه و تولید مواد شیمیایی کلر و مشتقات آن مشغول می باشد، پرداخته است.

شرکت نیرو کلر که معاملات سهام آن در تالار اصلی با نماد شکلر صورت می گیرد همانطور که ذکر شد در زمینه تهیه محصولات شیمیایی برای عرضه در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند.

این شرکت فعالیت خود را در سال 1363 شروع کرده است و در تیرماه 1381 در بورس پذیرفته شده است. سرمایه این شرکت هم اکنون 180/49 میلیون ریال می باشد و با نگاه به گزارش این شرکت به سازمان بورس این نکته به وضوح در آن نمایان است که شرکت توانسته به پیش بینی های خود در سال جاری دست یابد و با حفظ روند موجود برای سال 87 نیز برآوردهای بسیار مطلوبی برای سود شرکت صورت گرفته است به عنوان مثال شرکت سود پس کسر مالیات هر سهم خود را با 70 درصد افزایش نسبت به سال جاری برای سال آینده 900 ریال اعلام کرده است که این نشان دهنده آینده روشن این شرکت در سال آینده می باشد.

البته شرکت در سال جاری نیز در مورد پیش بینی درآمد هر سهم که برای سال 86 خود انجام داده بود با تعدیل مثبت مواجه بود که دلایل آن را افزایش فروش کالا و کاهش بهای تمام شده و کاهش هزینه های اداری خود به دلیل کاهش صادرات با توجه به کشش بازار داخلی اعلام کرده است.

با توجه به عملکرد مثبت این شرکت بورس نیوز در مصاحبه ای کوتاه با مدیر مالی شرکت آقای فخار جویای برنامه های آتی این شرکت شد که ایشان هم در پاسخ به خبرنگار بورس نیوز گفت: با توجه به اینکه ما در سال 1385 افزایش سرمایه داشتیم در سال 87 در جهت حفظ قیمت سهم خود افزایش سرمایه نخواهیم داشت همچنین ایشان با اشاره به اجرای طرح جایگزینی الکترولایزرها که از آن به عنوان قلب شرکت یاد می شود اضافه کرد، شرکت توانسته با جذب تسهیلات و استفاده از منابع داخلی با راه اندازی این طرح مقدار تولید خود را به خوبی افزایش دهد.

وی در پایان نیز گفت: با توجه به اجرای طرح های توسعه ای شرکت در سال 86 و بهره برداری آن برنامه جدیدی برای توسعه شرکت در سال 87 در دستور کار خود نداریم و با همین شرایط بطور مطلوب بازار تحت پوشش قرار می دهیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر