بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

قمار بر سر ناموس و روابط غیر متعارف جنسی با محارم در خاندان پهلوی + عکس

کد خبر : ۱۲۲۵۷۴

فساد در سطح بالای مملکت به قدری شیوع دارد که حتی از حریم شرم و حیا هم فرا‌تر رفته است و در این مورد مثال می‌آورد که هم اکنون در کنار دریای خزر سه کازینو به مقیاس وسیعی مشغول به کار است که یکی به خواهر شاه و دیگری به برادرش و سومی به بنیاد پهلوی تعلق دارد.



به گزارش اینا به نقل از باشگاه خبرنگاران، اشرف پهلوی؛ خواهر شاه مخلوع ایران، در قمار نیز رکوردار خاندان پهلوی بود حتی به هنگامی که او نمایندگی رژیم ننگین شاه در کمیسیون حقوق بشر در سازمان ملل متحدد را دارا بود، هر بار که برای شرکت در این کمیسیون عازم نیویورک می‌شد، سر راه خود در جنوب فرانسه هم توقف می‌کرد تا ابتدا همراه معشوق جدیدش در کازینو‌ها به قمارهای چند میلیون پوندی بپردازد که البته بیش اوقات نیز می‌باخت؛ تا حدی که یک بار اسدالله علم مجبور شده بود شخصاً سی هزار دلار بابت قروض قماربازی او بپردازد.

در موردی نیز اشرف مبلغ یک و نیم میلیون تومان معادل پول ایران به بازرگانی مکزیکی در کازینوی «کان» باخته بود.

در یک نمونه دیگر، او به دنبال باخت در قمار در مهمانخانه «مونت کارلو» مجبور شده بود تمام جواهراتش را گرو بگذارد.

محمدرضا ضحاک پهلوی نیز علاقه شدید به قمار و همچنین آمیزش جنسی با اشرف پهلوی داشت، «شاهِ زن باز» بیشتر در جلسات قمار داخل خانواده شرکت می‌جست و زنان معرفی شده را به بهانه قمار به شب نشینی دعوت می‌کرد و در آن هنگام روابط نامشروع جنسی را انجام می‌داد.

حتی ملکه مادر با آن پیری به قمار و شب نشینی با افسران جوانان، بیش از همه علاقه داشت!


سند خیلی محرمانه ساواک؛ سازمان امنیت و اطلاعات کشور از روابط نامشروع اشرف پهلوی با یک جوان فرانسوی

یکی از مطبوعات پاریس با اشاره به باخت مبالغ گزاف در قمارخانه «مونت کارلو» توسط ملکه سابق ایران، «ثریا اسفندیاری»، که اکثر اوقات خود را آنجا می‌گذارند، نوشته است:"توجه محمدرضا شاه (لعنت الله علیه) و وابستگان نزدیک او به قمار، سران و صاحب منصبان عالی رتبه کشوری، دولتی و نظامی را نیز به این بیماری مبتلا کرده بود و گزارش‌ها و اسناد بسیاری در این خصوص موجود است."

سند سری ساواک در خصوص قمار در منزل تیمسار خسروانی

اسدالله علم در خاطرات خود به نقل از هویدا می‌نویسد:"فساد در سطح بالای مملکت به قدری شیوع دارد که حتی از حریم شرم و حیا هم فرا‌تر رفته است و در این مورد مثال می‌آورد که هم اکنون در کنار دریای خزر سه کازینو به مقیاس وسیعی مشغول به کار است که یکی به خواهر شاه و دیگری به برادرش و سومی به بنیاد پهلوی تعلق دارد."


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
آسياب به نوبت
علی ابراهیم
United States of America
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
شاه نگون بخت هر چه که بود یک مسلمان بسیار متعقد 12 امامی بود
جستجو گر حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خدا را شکر از دست آنها راحت شدیم و به این اوضاع گل و بلبل رسیدیم. همه چیز خوب است! آه که چقدر همه چیز خوب است و مردمان ....!!!!
رامین
Germany
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خوب الان هم این مسائل تو کشورمون هست
که چی
بخدا ما ایرانیا مریض هستیم چه چیزایی رو اینجا منعکس می کنید
سید مسعود
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خاندان پهلوی هر غلطی که می کردند حداقل بنام ا.... وم..... انجام نمی دادند . ولی آیا الان هم به این شکل هست .هر کاری انجام می دهند آب از آب تکان منی خورد .
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
بعععععع له
رضا
United States of America
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
چی بگم که کسی بدش نیاد؟ الآن قمار همه گیره اگر قبلاً منزل تیمسارها بود. ... بازی در همه جای شهره اگه قبلاً در شهری نو بود.
هر کس میگه نه ناموسش رو یک ساعت بی صاحب بزاره کنار خیابون منتظر تاکسی بعد ببینه چی میشه.
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
بورس نیوز جان عمو ولمان کن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
هرچه گفتید درست اینکه با خواهرش اشرف رابطه جنسی داشته از اون اراجیف است
یگانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
کاملا نامه جعلی است.حواسمون باشه که عوام نباشیم تا بتوانند عوامفریبی کنند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خلایق هرچه لایق دیدیم چی شد
ASY1
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
زمان باز گویی این حکومت هم خواهد رسید دیر یا زود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
حداقل دزدی های ۳۰۰۰ میلیاردی کسی جرات نمیکرد انجام بده..
حداقل تو مفلوک ترین کشورای دنیا که دیروز چاپ شد رتبه دوم بعد ونزولا نداشتیم.
حداقل قمارمیکردن ازپول مردم بدبخت ومفلوک نبود...
..
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خود شاه پول مملکتو جارو کرد برد ، کجای کاری
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
اظهار این مسایل مشکلی رو رفع میکنه؟
hg
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
اخه بی انصاف الان که وضع به مراتب بدتر از اون موقه هست صد رحمت به پهلوی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
بورس نیوز جان اینارو ول کن
دیروز خبری چاپ شد که آمار تازه جهانی در مورد فلاکت کشورهارو منتشرکرده بود
گفته بود ایران بعداز ونزولا رتبه دوم مفلوک ترین کشورای جهان و بدست آورده..
سوریه با چندسال جنگ داخلی رتبه سوم و داره
خبری از افغانستانم نبود...
3
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
هر کاری میکرد از کیسه خودش خرج میکرد نه اینکه با پیشانی پینه بسته و چفیه دور گردن مثل جناب خاوری تبدیل بشه به یکی از بزرگترین اختلاس کنندگان تاریخ معاصر
علی محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
اخه این چه حرفهای بیخودیه خوبه هنوز نسل پدر مادر های ماه شاه رو یادشونه و برای ما تعریف کردن که چه آدم خوب و معتقدی بوده اگه نبود که ....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
محمد رضا پهلوی چون کارنامه خوبی نداشت دلیل نمیشه تهمت زدن رابطه جنسی با خواهر کار اخلاقی باشه خدا به حساب همه میرسه حتی شما نویسنده مطلب. فکر نکن تهمت گناه کمیه؟
عنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
تا کور شود هر آنکه نتوان دید
کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
شاه لعنتی چقدر طرفدار داشته ما نمیدونستیم فکر کنم جهنمم بره اینا ولش نکنن!!!؟
ahmad
United States of America
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
بابا دست از سر شاه بر نمیدارید تمتم اختلاسها و ستمها یه شبه فراموش میشه
پرویزنیازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
تاکیمیخوهید این اراحیف راادامه دهید
رام
Germany
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خاک بر سرت بورس نیوز
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
اين جور تهمت زدنها كار حزب توده بود كه داستانهاي.... تخيلي از حكومت پهلوي درست مي كرد و حالا برادران كه دست پرورده آنها هستند گام در راهشان نهاده اند.
اما در اسلام داريم كه غيبت از برادر مسلمان خوردن گوشت برادر مرده است و تهمت كه ديگر حساب ندارد.
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
چقدر دروغ گویی بده کلید همه گناهان دروغه.محمد رضا پهلوی اصلا مذهبی نبود ولی به فکر مردمش بود.
cammy
United States of America
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
برای درک بهتر فقط باید دوران قبل و بعد پهلوی را با آن مقایسه کرد و متوجه حقیقت تلخ شد.
مطلق اندیشی محکوم است و به طور نسبی در مقایسه ی آن زمان با قبل و بعدش تنها می توان سکوت و یا گریه کرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
واقعا تاسف اوره .... یه سایت اقتصادی مثل بورس نیوز از این اراجیف مینوسه .... شرم بر نویسنده دروغگوی این مقاله ... جیره خوار مواجب بگیر از مافیای قدرت
حسین پرچمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
باباجمع کنید این چرندیاتو.....حناتون دیگه رنگ نداره
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خدا لعنت کند هرکه ظالمه.
حسین
Germany
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
مرگ بر شاه
حمید
Germany
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
خدا رحمتش کنه،مرد بزرگی بود،خلایق هرچه لایق
نارین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
معین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
بابا دیگه چقدر واسه مردم فیلم بازی میکنین،زمان جنگ هزینه جنگ روزی 1 میلیارد تومان بود حالا مدت 8سال جنگ کردیم هزینه اون با هزینه اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی که برابزی میکنه تازه این فقط یه مورده حالا هم که زنجانی و یواش یواش،اون موقع از مبلغ30000 دلار باخت اشرف میگین شرم کنید جرات دارین در باره ابن مطالب بنویسین البته اگه چیزی تو چنته دارین اگه نه که در...... بگیرین،آینده و تاریخ چه کتابهایی که نوشته نخواهد شد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
کامنت 2چی میگه کامنت 5 چی می گه ؟؟؟؟؟180 درجه تفاوت !!!در ضمن اختلاس 3000هزار میلیاردی هم با اجازه ات برو ببین همه شون سلطنت طلب هستند یا نه همه افراد درگیر سلطنت طلبند ؟؟؟؟؟من اکثرشون را می شناسم
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
تا کی باید از این عناوین ناموس‌پرستی و روابط غیرمتعارف و... استفاده کنیم؟ خدای ناکرده تجاوزی که صورت نگرفته، آدم‌های نابالغی هم که نبودند، دیگر این تیترها چه معنا دارد؟
بنل
United States of America
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
بعد از سي و چند سال هنوز دست از سر مرده و زنده بر نمي دارين بد بختاي جا نماز آب كش اونقدر مملكت تو كثافتو فساد وتباهي غرق كردين كه زبان از گفتنش قاصره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
بورس نیوز خجالت بکش با این اراجیفی که میزاری خانواده پهلوی هر چی بودند جا نماز اب نمی کشیدند آره حکومت جمهوری اسلامی همشون پاک مطهر هستند
حسن
Australia
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
یک دستمان چراغ ، یک دستمان کلید ، درها را باز می کنیم و به ذنبالت می گردیم.خدا روحت و شاد کنه.حاج اقا تهرانی نقل می کرد خودت در خلوت دست مراجع تقلید را می بوسیدی. و نگران اوضاع و احوال انها بودی،و ایشان تاکید می کرد مسلمان باش و این قدر مسلمانها را اذیت نکن!
اشتباه بود که ناراحت انها بودی! ما مسلمانهای دیروز و بی اعتقادهای امروز لحظه به لحظه زندگیمان در عذابیم.
فکرشو بکن: سن ازدواج بالای 35سال ، بیکاری ، زندگی زیرخط فقر تمام سالهای عمر ، دزدی ،غارت ،چپاول ،اختلاس،دروغهای فراوان،...
نتال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
برزیل
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
مردم بهترین قاضی هستند خودتان را خسته نکنید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
who i am ?
United States of America
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
زین پس بجای بورس نیوز بگویید چرند نیوز
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
این چرندیات حتی ارزش خوندنم نداره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دروغ کنتور نداره محمدرضا شاه با خواهرش؟!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دروغ کنتور نداره محمدرضا شاه با خواهرش؟!!!!!!