بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر : ۱۲۳۲۶۱
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایسنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی که توسط صادقی عضو هیات رییسه در جلسه امروز (چهارشنبه) از سوی هیأت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

عیسی‌زاده، نماینده میاندوآب به وزیر جهاد کشاورزی: سرمازدگی باغات شهرستان‌های میاندوآب، ‌شاهین‌دژ و تکاب و اصلاح جاده‌های بین مزرعه و نهرهای سنتی و استفاده بهینه از آنها تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به رئیس ‌جمهور: رسیدگی به حقوق بازنشستگان صنعت فولاد که دو ماه است پرداخت نشده است.

سالک نماینده اصفهان به وزیر تعاون: اعمال مدیریت قوی و به روز صندوق بازنشستگی فولاد که موجب آرامش و آسایش بازنشستگان می‌شود.

کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر دادگستری: برخوردهای غیرمنطقی و غیرمحرمانه دادستان شهرستان طالقان با مردم و به وزیر نیرو: تخریب نابجای برخی منازل و مغازه‌های حریم رودخانه شهرستان طالقان توسط اداره امور آب شهرستان.

حسینی نماینده قزوین به وزیر نیرو: عدم اجرای احداث سد بورمانک در منطقه طارم سفلی و تأمین آب شرب قزوین برای 9 شهر و 100 روستا از محل تخصیص 3 میلیون متر مکعب از سد طالقان از محل آب منطقه الموت و ارتفاعات 2000 و 3000 تنکابن از محل چاه‌های آب بیدستان و تأمین آب شرب روستا که در قالب 10 مجتمع طراحی و به صورت نیمه فعال است.

طاهری و سالک نمایندگان گرگان و اصفهان به رئیس ‌جمهور: اینکه چرا شما چند دولت زورگو و گردن‌ کلفت غربی را در سخنان خود دنیا معرفی می‌کنید و تذکر به آقای یونسی مشاور رئیس‌ جمهور برای خودداری از سخنان تضعیف کننده اسلام و نظام اسلامی.

بیاتیان، عباس‌پور و موسوی لارگانی نمایندگان بیجار،‌ بوئین‌زهرا و فلاورجان به رئیس ‌جمهور: کنترل اظهارنظرهای ضدانقلابی مشاوران رئیس‌ جمهور به ویژه مشاور اقوام و مذاهب.

دامادی و علیپور نمایندگان ساری و قائم‌شهر به وزیر آموزش و پرورش: تعیین و تکلیف مربیان پیش‌دبستانی.

بخشایش نماینده اردستان به وزیر جهاد کشاورزی: درخواست رسیدگی و ابطال مزایده شرکت آب و خاک از گروه تجاری خانواده چوبدار.

حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر نیرو: قطع آب چشمه دوزه در منطقه خطیرکوه از منطقه سوادکوه توسط امور آب سمنان و مشکلات ایجاد شده برای مردم و کشاورزان و به وزیر بهداشت: پزشک خانواده در استان مازندران مردم را سرگردان کرده است.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر امور اقتصاد و دارایی: اقدامات فوری برای کاهش قیمت ارزاق خارجی.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو: تأمین آب مزارع برنج شهرستان لنگرود برای نشای برنج و اعزام فوری نماینده جنابعالی به شهرستان‌ برای نظارت.

جعفری نماینده بجنورد، مانع و سمرقان به وزیر صنعت: علت عدم تدبیر و برنامه‌ریزی برای رسیدن سبد کالا به دست نیازمندان که مدام از نمایندگان خود این مطالبه را می‌کنند، به وزیر نیرو نسبت به عدم پیشرفت و آغاز عملیات اجرایی سد قرانلو در شهرستان بجنورد و به رئیس‌ جمهور: کار غیرعلمی و نسنجیده معاون امور اقوام وی که نماد رایج در رژیم طاغوت را تفسیری بر خلاف باور عمومی ملت ایران نموده است.

حسینی نماینده میانه به وزیر صنعت: تعیین تکلیف سریع 250 نفر پذیرفته شده از تمام مراحل استخدامی شرکت فولاد آذربایجان قبل از واگذاری.

خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی: یکسان‌سازی عوارض و ارزیابی در بزرگراه‌ها و جلوگیری از تعدد قیمت در این مراکز.

جدگال نماینده چابهار به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به انتقال زودهنگام آموزش و پرورش در شهرستان چابهار.

اسفنانی نماینده فریدن به وزیر صنعت: علت تحویل کامیون غیراستاندارد توسط شرکت خودروسازی سایپا دیزل و علت دریافت خسارت زیاد به عنوان تأخیر با توجه به خرابی‌های مکرر و بی‌کیفیت بودن کامیون‌ها و به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم پرداخت معوقه معادل یک ماه حقوق و مرخصی مناطق محروم بر اساس زمان پرداخت به فرهنگیان شهرستان فریدونشهر.

فیروزی نماینده نطنز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تسریع در تکمیل سالن فرهنگ بادرود.

علیپور نماینده ماکو به وزیر کشور: اعمال نظارت بر عملکرد معاونت سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی.

آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر آموزش و پرورش: جلوگیری از وهن همکاران فرهنگی با برگزاری نامناسب و دون شأن مقام معلم.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر نیرو: علت عدم پروژه سد بر رودخانه بهمن شیر و کارون.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در ادامه اکتشاف معدن مس قزل‌داش خوی، به وزیر کشور: تسریع در رفع مشکل روستاهای بیرجون و گوگرد، به وزیر راه و شهرسازی : تسریع در برقراری پروازهای فرودگاه خوی و به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکت و لحاظ کردن سابقه آنها.

علیپور نماینده قائمشهر به وزیر صنعت: لغو کردن خرید تضمینی محصولات کشاورزی که حداقل 10 درصد آن خریداری نمی‌شود و به سبب نگرانی در بین تولیدکنندگان کشاورزی می‌شود.

آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر کشور: تسریع در شهر شدن مناطق علی‌آباد، اسلام‌آباد، ‌حسین‌آباد و به رئیس‌ جمهور : شفاف‌کردن وضعیت سهام عدالت در کشور.

حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر نفت: علل کاهش میزان سوخت تحویلی به کشاورزان و افزایش زمان ثبت‌نام برای اخذ سهمیه سوخت.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر ورزش: تسریع در رسیدگی به ورزشکاران پرورش اندام.

طاهری نماینده گرگان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تعیین مدیرکل پنبه‌دانه‌های روغنی و نباتات صنعتی در وزارتخانه.

آقایی نماینده سلماس به وزیر جهاد کشاورزی: شرایط باغداران استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان سلماس و عدم حمایت آن وزارتخانه: محصولات سیب درختی به ویژه قیمت پایین آن.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کسی میدونه پایان دوره نمایندگی اینهاکی هست؟