بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر : ۱۲۳۷۴۲
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندرانی ها بدهکارترین مردم به نظام بانکی کشور هستند.

به گزارش مهر، هادی حسینی، عصر پنجشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر اظهار داشت: سرانه بدهکاری هر مازندرانی به بانک ها سالی ۵ میلیون تومان است و سالانه مردم مازندران حدود ۳ هزار میلیارد تومان به بانک ها سود می پردازند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به بودجه ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی کشور در حوزه جاری و عمرانی، اظهار داشت: از این مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مختص امورات جاری و پرداخت حقوق هاست و فقط ۳۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به حوزه عمرانی است که این نسبت زیاد بین هزینه و سرمایه گذاری یکی از دلایلی است که چرخ اقتصادی کشور ما نمیچرخد و در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

وی مهمترین رکن توسعه را منابع انسانی نامید و خاطر نشان کرد: متأسفانه در چالش شدیدی در این حوزه هستیم و باید راحت به مردم بگوییم که اشتغال دولتی نداریم. حسینی از همه دستگاه ها خواست تا با کمک به یکدیگر و استفاده از ظرفیت های موجود مشکلات را کاهش داده و با کمک به فرصت های سرمایه گذاری موجبات اشتعال زایی در جامعه را فراهم آورند.

وی تأکید کرد: اگر هر کس در حوزه خودش تلاش کرده و امورات را به درستی انجام دهد اشتغال ایجاد می کند. این نماینده مجلس با اشاره به وجود ظرفیت های خوب، در استان مازندران بیان کرد: طی یک طرح تحقیقاتی ۲۰ کیلومتر کار پیمایشی در رودخانه تالار انجام شده که ۲۰۰ تا ۳۰۰ نقطه برای سرمایه گذاری شناخته شده است.

حسینی از مسئولین امر خواست مشکل چندین ساله ساماندهی بازار نیمه تمام ماهی‌ فروشان قائمشهر را پیگیری و رفع کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر