بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
بورس نیوز گزارش می دهد:

معاملات بورس تا این لحظه

بازار سرمایه در آخرین روز اردیبهشت ماه در حالی فعالیت خود را آغاز کرده که از تقاضای هیجانی در گروه خودرویی کاسته و اکثر نمادهای این گروه با عرضه مواجه شدند.
کد خبر : ۱۲۴۰۷۹
بازار سرمایه در آخرین روز اردیبهشت ماه در حالی فعالیت خود را آغاز کرده که از تقاضای هیجانی در گروه خودرویی کاسته و اکثر نمادهای این گروه با عرضه مواجه شدند. همچنین بیشترین گروهی که در ساعت اولیه بازار تقاضا دارد، می توان به واسطه گری های مالی اشاره کرد که با صف های خرید رو به رو شدند.

براساس گزارش بورس نیوز، تا این لحظه شاخص کل بورس با 81 واحد رشد مواجه می باشد که شایان ذکر است که تا این لحظه "وبملت"، "سفار" و "وپاسار" بیشترین تأثیر مثبت به میزان 17، 15 و 14 واحد را بر شاخص کل بورس دارند. در نقطه مقابل "حکشتی" بیشترین تأثیر منفی بر شاخص کل بورس به میزان 38 درصد را دارد.

به نظر می رسد علت اقبال به گروه بانکی نیز می توان به تعدیل مثبت سنگین بانک سینا اشاره کرد. بانک سینا در سال 92 با رشد قابل توجه 152 درصدی سود خود همراه شده است. همچنین با توجه به صحبت های دبیر انجمن کارفرمایان سیمان مبنی بر تعیین تکلیف قیمت سیمان تا سه روز آینده شاهد معاملات مثبت و پررونق در این گروه هستیم.

این در حالی است که در شاخص بازار فرابورس نیز با نیم واحد رشد مواجه هستیم که بیشترین تأثیر مثبت را "سمایه" با 0.33 واحد رشد بر شاخص کل دارد و در نقطه مقابل نیز "میدکو" با بیشترین تأثیر منفی به میزان 0.78 واحد بر شاخص کل فرابورس تأثیر گذاشته است.

همچنین تا این لحظه پربیننده ترین نمادهای بازار را شرکت های گروه پتروشیمی و خودرویی تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر