بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مدیر مالی شرکت صنایع غذایی مینو شرق عنوان کرد:

چشم انداز "غمینو" در سال 93

براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 668 ریال برآورد شده این در حالی است که ...
کد خبر : ۱۲۴۱۹۷
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 668 ریال برآورد شده این در حالی است که درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 به میزان 664 ریال بوده است و در نتیجه درآمد هر سهم برای سال جاری به میزان یک درصد افزایش داشته است. این در حالی است که براساس اطلاعات صورت مالی، درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92، به میزان 875 ریال محقق شده است.

در همین راستا، نمایی، مدیر مالی شرکت صنایع غذایی مینو شرق در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: چشم انداز "غمینو" در سال جاری مثبت ارزیابی می گردد.

مدیر مالی "غمینو" عنوان کرد: بطور کلی وضعیت شرکت صنایع غذایی مینو شرق در سال جاری چنانچه قیمت مواد اولیه ثابت بماند و با فرض ثابت ماندن شرایط پیشرو، تقریباً همانند سال 92 خواهد بود.

نمایی اظهار داشت: نرخ ارزی که سال گذشته برای پیش بینی بودجه در گروه مینو مقرر شده، نرخ ارز 2700 تومانی می باشد حال براساس آخرین میزان نرخ ارز و براساس آخرین مصوبه با گروه مینو، چنانچه نرخ ارز فراتر از نرخ ارز مندرج در بودجه باشد، در نتیجه "غمینو" در گزارش سه ماهه خود احتمال تعدیل مثبتی از این جهت خواهد داشت.

مدیر مالی "غمینو" گفت: صادرات عمده محصولات شرکت صنایع غذایی مینو شرق به کشور تاجیکستان می باشد با توجه به اینکه شرکت پرسوئیس حق العمل کار "غمینو" می باشد در حال حاضر در حال بررسی و رایزنی هایی برای افزایش میزان شرکای تجاری "غمینو" می باشد.

نمایی گفت: همچنین "غمینو" با توجه به نمایشگاه اخیر در حوزه غذایی که طی چند روز گذشته در کشور آلمان برگزار شد، در حال جذب شرکای تجاری جدید می باشد البته شایان ذکر است که در حال حاضر به توافق نهایی بر سر میزان قیمت محصولات نرسیدیم در نتیجه "غمینو" در نظر دارد چنانچه صرفه اقتصادی بر سر قیمت توافقی داشته باشد، شرکای تجاری را افزایش دهد.

مدیر مالی "غمینو" عنوان کرد: همچنین شرکت صنایع غذایی مینو شرق خط تولید شکلات تافی را در سال 92 راه اندازی کرده و در ماه جاری به بهره برداری رسیده است بنابراین به محض رسیدن به تولید انبوه، تأثیر طرح توسعه مربوط به شکلات تافی در گزارش سه ماهه "غمینو" لحاظ خواهد شد. در حال حاضر به دنبال بازاریابی طرح مذکور هستیم.

نمایی بیان کرد: شایان ذکر است که افزایش قیمت لبنیات بر وضعیت "غمینو" تأثیری نخواهد گذاشت همچنین در رابطه با افزایش نرخ محصولات شرکت صنایع غذایی مینو شرق، در حال رایزنی جهت این افزایش نرخ از تعزیرات هستیم.

وی در خاتمه افزود: همچنین "غمینو" برنامه ای جهت افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی به میزان 30 درصد دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر