بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر : ۱۲۴۲۳۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تاکنون هیچ شکایتی از سوی بانک پاسارگارد به دست من نرسیده است. دادستان کشور با دید فرابخشی به این موضوع رسیدگی کند.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،در واکنش به شکایت بانک پاسارگارد از وی گفت:هنوز شکایتی در این رابطه به دست من نرسیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:این بانک چند تخلف دارد از جمله می توان به استقراض 8 میلیارد دلار ارز دولتی از بانک مرکزی اشاره کرد که پرونده اش در دادگاه جریان دارد.

این نماینده در مجلس نهم گفت: بانک پاسارگارد اجازه بررسی به سازمان بازرسی کشور برای مشخص شدن میزان انتقال و مقدار آن را نداده است.

قاضی پور در واکنش به تکذیب اعطای وام 8 میلیارد دلاری به بانک پاسارگارد از سوی یکی از مسئولین بانک مرکزی ابراز کرد: باید مشخص شود این مسئول چه کسی بوده چرا که بانک مرکزی اعلام کرد هیچ مسئولی با رسانه ها مصاحبه نکرده است.

وی افزود:پرونده شکایت سازمان بازرسی از بانک پاسارگارد پس از صدور کیفر خواست از سوی دادستانی تهران برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: من تابع قانون هستم چرا که قوه قضاییه یک قوه مستقل است و اختیار دارد در چارچوب قانون به شکایت بانک پاسارگارد رسیدگی کند.

وی ادامه داد: کارخانه پلی اتیلن استان اصفهان 2 هزار تن مواد اولیه وارد کرده است اما به دلیل زیاده خواهی بانک پاسارگارد در بندر امام خمینی در حال فاسد شدن است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دادستان کشور باید با دید فرابخشی به این موضوع رسیدگی کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر