بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
یک منبع آگاه در شرکت نفت سپاهان خبر داد:

مهار آتش سوزی یکی از مخازن "شسپا" + نامه رسمی شرکت

صبح امروز اخبار و گمانه زنی هایی پیرامون آتش سوزی یکی از مخازن شرکت نفت سپاهان منتشر شده است. از این رو در صدد برآمدیم تا صحت و سقم این خبر را از یکی از مقامات مسئول این مجتمع جویا شویم.
کد خبر : ۱۲۴۴۱۶
فعالان بازار سرمایه و معامله گران بر خط در حالی پس از کشف قیمت یک هزار و 750 تومانی سهام شرکت نفت سپاهان در فرآیند عرضه اولیه آن طی روز دوشنبه هفته جاری، می توانند نسبت به خرید این سهم طی معاملات روز جاری اقدام کنند که صبح امروز اخبار و گمانه زنی هایی پیرامون آتش سوزی یکی از مخازن شرکت نفت سپاهان منتشر شده است. از این رو در صدد برآمدیم تا صحت و سقم این خبر را از یکی از مقامات مسئول این مجتمع جویا شویم.

در همین ارتباط، یک منبع آگاه در شرکت نفت سپاهان ضمن تأیید خبر منتشر شده، در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: یکی از مخازن این مجموعه در حالی طی ساعات اولیه ( چهار صبح )روز جاری آتش گرفت که این آتش سوزی با تلاش همکاران و مأموران آتش نشانی حدود نیم ساعت قبل مهار شد.

وی با تأکید بر اینکه حریق یکی از مخازن شرکت نفت سپاهان موجب تلفات انسانی نشده، افزود: هم اکنون در حال برآورد تلفات مالی این آتش سوزی هستیم، به گونه ای که نمی توان در خصوص هزینه های وارد شده به این مجتمع اظهار نظر کرد. این در حالی است که به نظر می رسد حریق مذکور آثار منفی حائز اهمیتی بر وضعیت تولید این مجتمع در پی نداشته باشد.


مهار آتش سوزی یکی از مخازن

اشتراک گذاری :
ارسال نظر