بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر : ۱۲۴۴۹۳
رئیس مجلس شورای اسلامی از آماده شدن سرفصل های اقتصاد مقاومتی در مجلس خبر داد و گفت: باید بدهکاران بانکی را به دو بخش بدهکارانی که سوء استفاده کردند و سرمایه گذارانی که به دلیل شرایط متغیر ارز دچار بدهکاری شدند تقسیم کرد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی در شورای اداری استان مرکزی گفت: 300 سرفصل عملیاتی آماده شده است که در قالب قانون،اصلاح و تعییر قانون به مرور در مجلس  بررسی و تصویب خواهد شد.

وی اجرای درست اصل44 را در رفع مشکلات اقتصادی موثر دانست و گفت: مهمترین مسئله در اقتصاد کشور اصلاح سوء مدیریت هاست چرا که ما دارای منابع خدادادی و نیروی انسانی خوبی هستیم.

رئیس مجلس نگاه ملی برای حل مشکلات را بعد دیگر رشد اقتصادی دانست و افزود: توسعه علم و فناوری در عین توجه به فرهنگ اسلامی از خواست های رهبری معظم انقلاب است که با کار وتلاش جهاد گونه میسر است.

علی لاریجانی به موضوع بانک‌ها و ارائه تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: حمایت های بانکی از کار و تولید نیز می تواند مکمل باشد و باید بدهکاران بانکی را به دو بخش بدهکارانی که سوء استفاده کردند و سرمایه گذارانی که به دلیل شرایط متغیر ارز دچار بدهکاری شدند تقسیم کرد.

وی همچنین از تصویب و تخصیص اعتبارات بیشتر به آبیاری های مدرن برای کاهش مشکلات کشاورزی و همچنین از کشیده شدن خط ریلی محمدیه به اراک برای توسعه ریلی اراک به تهران حمایت کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر