{mosimage}در پایان با توجه به روند این شرکت و گزارشهای سه ماهه و شش ماهه ارایه شده این شرکت به سازمان بورس و پوشش نامناسب EPS تکنوتار نمی توان آینده خوبی را برای شرکت تکنوتار متصور بود.

"> حکایت تعدیلات منفی تکنوتار ادامه دار است

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۲

{mosimage}در پایان با توجه به روند این شرکت و گزارشهای سه ماهه و شش ماهه ارایه شده این شرکت به سازمان بورس و پوشش نامناسب EPS تکنوتار نمی توان آینده خوبی را برای شرکت تکنوتار متصور بود.

کد خبر : ۱۲۴۵۸

حکایت تعدیلات منفی تکنوتار ادامه دار است

یکی از شرکتهای تولیدی در بخش پمپهای توزیع سوخت، شرکت مهندسی تکنوتار می باشد این شرکت از اواخر سال 82 در بورس پذیرفته شده است و اکنون سهام آن با نماد تکنو درتالار اصلی مورد معامله قرار می گیرد.

با نگاهی به گزارش ارایه شده توسط این شرکت به سازمان بورس به وضوح وضعیت نامطلوب این شرکت نمایان می گردد. برای روشن تر شدن وضعیت این شرکت بر آن شدیم که در تماسی با مسئولین شرکت تکنوتار به بررسی وضعیت این شرکت بپردازیم.

عسگر مدیرمالی تکنوتار در مصاحبه خود با بورس نیوز در تشریح دلایل تعدیل منفی این شرکت گفت: از دلایل اصلی این تعدیل منفی محقق نشدن قرارداد سوخت رسان هواپیما می باشد همچنین عدم تحقق بخشی از سود بانکی پیش بینی شده در بودجه و افزایش هزینه های عملیاتی این شرکت از دیگر عوامل تعدیل منفی این شرکت می باشد.

وی در مورد قرارداد شرکت تکنوتار درباره جایگاه سوخت رسان در عراق نیز گفت: این قرارداد هنوز نهایی نشده است.

ایشان در پایان گفتگوی خود با بورس نیوز با اشاره به برنامه آتی شرکت از قبیل اجرایی شدن قرارداد جایگاه سوخت رسان هواپیما و فروش دویست جایگاه سوخت سیار درباره تاریخ برگزاری مجمع و EPS این شرکت گفت: تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت اوایل تیرماه می باشد و شرکت قصد دارد 40 تا 50 درصد EPS خود را که 702 ریال اعلام شده بین سهامداران تقسیم نماید.

در پایان با توجه به روند این شرکت و گزارشهای سه ماهه و شش ماهه ارایه شده این شرکت به سازمان بورس و پوشش نامناسب EPS تکنوتار نمی توان آینده خوبی را برای شرکت تکنوتار متصور بود و لزوم بازنگری در سیاستهای مدیریتی این شرکت برای جلوگیری از زیانهای بیشتر و به تبع آن زیان سهامداران جزء در این شرکت امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر