بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : ۱۲۷۲۵۰

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رضا ساکی

- آقای مسوول خیلی ممنونم که وقت‌تان را در اختیار ما قرار دادید. از مواد مخدر شروع می‌کنم، زیر پل‌ها، توی کوچه‌ها و روی خرپشته‌ها معتاد ریخته است و مواد هم فراوان است؛ آیا در فکر مصوبه‌ای برای جلوگیری از اعتیاد هستید؟

- با سلام خدمت شما و مردم عزیز. اولا شایسته نیست از کلمه جلوگیری استفاده بشود چون این کلمه ممکن است بار معنایی داشته باشد و وقتی زیاد استفاده شود مردم فکر می‌کنند درباره همه چیز باید جلوگیری کنند در صورتی که الآن وقت جلونگیری است نه جلوگیری. اما درباره بحث ساپورت باید عرض کنم که متاسفانه ساپورت...

- پرسشم درباره مواد مخدر بود.

- بله، موادی که برای ساخت ساپورت استفاده می‌شود طوری است که چسبندگی...

- می‌خواهید از بحث مواد مخدر بگذریم، الآن کشور با بحران کم‌آبی مواجه است و قطع آب و برق شروع شده و عرصه بر مردم تنگ شده است، برنامه‌های شما چیست؟

- حرف ما هم بر سر تنگی است. این تنگی از لباس‌های کمرکُرستی شروع شد. آن روز جلوگیری ببخشید جلوگیری را حذف کنید، آن روز برخورد نکردیم و ساپورت آمد...

- انگار به مبحث آب هم علاقه‌ای ندارید برویم سر بحث هسته‌یی.

- همین هسته‌یی، گفته‌اند سانتریفیوژ‌های ایران بچرخد ولی ایران حق ندارد با ساپورت‌پوشان برخورد کند. ما به آقای ظریف هشدار می‌دهیم که بر سر ساپورت معامله نکند بر سر سانتریفیوژ خواست معامله کند خودش می‌داند.

- شما چرا این‌قدر از ساپورت حرف می‌زنید؟

- ساپورت یعنی پورت سیا. پورت یعنی درگاه یعنی محل ورود سی‌ آی ای. متأسفانه دولت هم حمایت می‌کند. ما می‌دانیم وزیر ارشاد وقتی می‌رود فوتبال ساپورت می‌پوشد.

- به آن ساپورت نمی‌گویند، شلوار چسبان است باعث می‌شود کشاله ران کش نیاید. بازیکنان فوتبال آن را به صورت شلوارک می‌پوشند.

- یعنی ساپورت شلوارکی هم آمد؟ می‌دانستیم که غرب به شلوار ساپورت بسنده نمی‌کند. من از امروز فوتبال را مضر اعلام می‌کنم.

- آن‌ها رویش شورت می‌پوشند.

- دیگر بدتر.

- شورت ورزشی می‌پوشند.

- شورت شورت است. سؤالی نیست؟

- فقط بگویید طرح بعدی شما برای جامعه‌ سالم چیست؟

- طرح بعدی درباره شال چروک است. جلو می‌کشی عقبش بیرون است، عقب می‌کشی جلویش بیرون است. شال بویژه شال چروک باید ممنوع بشود.

باقی بقای‌تان!


اشتراک گذاری :
ارسال نظر