بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
"شتران" به دلیل عدم ارایه اطلاعات و آمار از طرف شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در ارایه اطلاعات صورت مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 با مشکل مواجه است.
کد خبر : ۱۲۸۰۳۷
نویسنده :
اعتماد
با توجه به پیغام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت تهران جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در پایان معاملات روز سه شنبه مورخ 26 فروردین ماه سال جاری متوقف گردیده است با توجه به طولانی شدن توقف نماد "شتران" جهت پیگیری در خصوص بازگشایی نماد مذکور به بررسی در این باره پرداختیم.

در همین راستا، یک مقام مسئول در شرکت پالایش نفت تهران که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: "شتران" به دلیل عدم ارایه اطلاعات و آمار از طرف شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در ارایه اطلاعات صورت مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 با مشکل مواجه است.

این مقام مسئول عنوان کرد: بنابراین تا زمانیکه اطلاعات مذکور از سوی شرکت پالایش و پخش اعلام نشود، نماد "شتران" همچنان متوقف خواهد ماند.

وی افزود: شرکت پالایش نفت تهران در حال پیگیری اطلاعات و اختلافات با شرکت پالایش و پخش می باشد اما تاکنون دو شرکت مذکور نتوانستند به توافق نهایی در این خصوص برسند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر