بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر : ۱۲۹۵۳۶
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نظارت این سازمان بر روی قراردادهای فوتبالیست ها، گفت: برای بازگرداندن خاوری گفتگوهایی را با نمایندگان آمبودزمان انجام داده ایم.

به گزارش مهر، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده خاوری گفت: برای بازگرداندن خاوری گفتگوهایی را با آمبودزمان آسیایی و بین المللی و همچنین نمایندگان کانادا و آمریکا داشته ایم که امیدواریم آنها به قول های مساعدی که در این زمینه داده اند عمل کنند.

وی افزود: اگر تلاشها برای بازگرداندن خاوری به نتیجه نرسد وی را به صورت غیابی محاکمه می کنیم. رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره محاکمه مدیران سابق بانکهای مسکن و صادرات نیز گفت: این افراد نیز همزمان با خاوری محاکمه می شوند.

وی در پاسخ به پرسش مهر در خصوص نظارت سازمان بازرسی بر قرارداد بازیکنان فوتبال نیز گفت: بر روی قراردادهای بازیکنان فوتبال نظارت داریم و یک تیم از سازمان بازرسی در محل عقد قراردادها مستقر شده است. در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد می شود اما به دلیل اینکه اقدامات سازمان بازرسی محرمانه است نمی توان درباره میزان تخلفات اطلاع رسانی کرد.

سراج درباره پرونده آب پردیس نیز گفت: تحقیقات در این زمینه در مراحل پایانی است و تحقیقات گسترده ای را در این خصوص انجام دادیم. وی درباره بازداشت یک مدیر اقتصادی با گزارش سازمان بازرسی نیز گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر