بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر : ۱۲۹۶۶۲
خلیج فارس -  در پی اقدام غیر قانونی روابط عمومی وزارت نفت مبنی بر انتقال  آگهی های مناقصه و مزایده شرکت های تابعه وزارت نفت در استان بوشهر به تهران و محروم کردن بسیاری از رسانه های استانی و نمایندگی های مطبوعات در استان بوشهر، شماری از فعالان رسانه ای استان در نامه ای خطاب به معاون رییس جمهور و مسوولین مربوطه نسبت به این حرکت اختلاف افکنانه و تبعیض آمیز اعتراض کردند.

در واکنش به این نامه، مدیر روابط عمومی وزارت نفت در اقدامی غیر قانونی با فشار بر مدیران مسوول روزنامه های سراسری خواستار لغو قرارداد خود با آن دسته از سرپرستی هایی شد که برای احقاق حقوق خود به معاون رئیس جمهور نامه نگاری کرده اند.
 
مدیر روابط عمومی وزارت نفت شخصا با تعدادی از مدیران مسوول روزنامه ها تماس گرفته و شرایط همکاری وزارت نفت با این روزنامه ها را منوط به فسخ قرار داد با امضاکنندگان این نامه دانسته است. 
 
این تهدیدها متاسفانه در برخی از مدیران مسوول کارگر افتاده و هم اکنون نامه فسخ سه قرارداد به سرپرستی روزنامه ها ابلاغ شده است. 
 
این اقدام تامل انگیز موجی از نگرانی را در میان خبرنگاران و فعالان رسانه یی استان بوشهر ایجاد کرده است به طوری که هم اکنون در حال تنظیم نامه یی به رییس جمهور و وزیر نفت می باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر