بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر : ۱۲۹۷۹۵

با گذشت ۱۰سال از سونامی مرگبار اندونزی، دختربچه ۴ ساله که در همه این سال‌ها تصور می‌شد در سونامی کشته شده، زنده پیدا شد.

یک زن و شوهر در آچه اندونزی پس از ویران شدن خانه خود در سونامی سال 2004به این باور رسیدند که دختر 4ساله خود را ازدست داده‌اند. براثر سونامی اقیانوس هند پس از زلزله 170هزار نفر از اهالی منطقه آچه اندونزی جان باختند. جمالیه 42ساله و سپتی رانگکوتی 52ساله، زوج میانسالی بودند که در آچه زندگی می‌کردند و در آن سال بر اثر سیل دختر 4ساله‌شان به نام رولدهاتول ناپدید شد.

دایی رولدهاتول پس از 10سال به‌صورت تصادفی با دختر 14ساله‌ای شبیه خواهرزاده گمشده خود مواجه شد. این دختر پس از سونامی در جزیره‌ای دیگر توسط یک ماهیگیر نجات یافته و مادر ماهیگیر از وی نگهداری می‌کرده است. دایی این دختر، 4روز قبل از‌ماه مبارک رمضان او را یافت و متوجه شد که او همان خواهرزاده گمشده‌اش است. بنابراین دختربچه گمشده پس از 10سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت و مادرش جمالیه، نجات فرزندش و بازگشت وی به خانواده را یک معجزه از سوی خدا می‌داند. این خانواده اکنون تصمیم دارند بار دیگر به‌دنبال پسر گمشده خود که به همراه دخترشان در سونامی مفقود شده و آنها تصور می‌کنند که کشته شده است، بگردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر