بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد خبر : ۱۲۹۹۳۲
دادستان تهران دستور پیگیری پرونده سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف فرودگاه مهرآباد را صادر کرد.

به گزارش ایسنا،عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفت وگویی خبری در این باره اظهار کرد: از نخستین لحظه سانحه سقوط یک فرودند هواپیمای مسافربری در اطراف فرودگاه مهرآباد تهران دو نفر از معاونین دادستان تهران شامل سرپرست دادسرای امور جنایی و سرپرست دادسرای فرودگاه در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات لازم برای حفظ صحنه صورت داده و دستورات مقتضی را برای انجام کارشناسی و پیگیری امور مربوط به اولیای دم صادر کردند.

وی افزود: تعداد 39 نفر از جان باختگان این سانحه با دستور مقام قضایی به سازمان پزشکی قانونی انتقال یافته و اقدامات لازم برای شناسایی هویت آنان توسط عوامل پزشکی قانونی از جمله از طریق آزمایش های دی ان ای آغاز شده است .

دادستان تهران ادامه داد: جعبه سیاه هواپیما نیز در محل سانحه کشف شده و برای بررسی علت سقوط با دستور مقام قضایی تحویل کارشناسان مربوطه گردیده است .

وی گفت: دو نفر از معاونین دادسرا با حضور در مراکز درمانی ضمن عیادت از مصدومان سانحه ، اظهارات آنان را در خصوص چگونگی بروز این سانحه اخذ کردند.

بر اساس اعلام دادستانی تهران در این سانحه اعضای یک خانواده 4 نفره از جمله مادر و نوزاد وی زنده مانده اند و تحقیقات قضایی در خصوص این سانحه کماکان ادامه دارد. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر