بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر : ۱۳۰۰۷۷
جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه غیرعلنی امروز برای بررسی اظهارات اخیر رئیس جمهور، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که صحبت های رئیس جمهور قابل دفاع و قابل قبول نیست و باید هر کس در هر جایگاهی باید شان جایگاه خود را حفظ کند.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: لاریجانی به نمایندگان توصیه کرد که مجلس نباید خود را درگیر مسائل فرعی کند زیرا مشکلات اقتصادی کشور بسیار مهم است و باید در راستای حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: رئیس مجلس معتقد بود طیف های سیاسی در بیرون از مجلس مسیر تخریب نمایندگان و مجلس را آغاز کرده اند و کلیپ هایی علیه مجلس منتشر می کنند که بسیاری از این کلیپ ها ربطی به مجلس فعلی ندارد و مربوط به دوره های قبل است.

قادری نماینده مردم شیراز تصریح کرد: بنده به دولت توصیه می کنم که تجربیات دولت قبل را چراغ راه خود قرار دهند، رئیس جمهور نباید در دامی که دیگران برایش پهن کرده اند بیفتد زیرا تجربه نشان داده که تخریب به ضرر دولت است.

وی تصریح کرد: راه هر گونه انتقاد در جامعه ما باز است و همه مردم و نمایندگان حق انتقاد دارند زیرا لازمه شکوفایی جامعه انتقاد است.

قادری با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید دقیق صحبت کنند، گفت: اگر مسئولان احساس می کنند که روی خوشان کنترل ندارند مکتوب صحبت کنند و اگر مطلبی آنها را ناراحت کرده که توانایی کنترل خود را ندارند، در مجامع رسانه ای حاضر نشوند.

همچنین محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خبرنگار مهر گفت که در این جلسه منتقدان معتقد بودند که این گونه ادبیات در شان رئیس جمهور نیست و موجب می شود گفتمان غالب کشور تغییر کند.

نماینده مردم اراک ادامه داد: نمایندگان اعتقاد داشتند که باید از هر صحبتی که موجب اختلاف دولت و مجلس می شود، خودداری کرد.

وی تاکید کرد: سئوالی که در ذهن همه منتقدان وجود داشت این بود که چرا رئیس جمهور در زمانی که مملکت آرام بود و منتقدان ساکت بودند این مسائل را مطرح کرد. به نظر می رسد عده ای تلاش دارند جامعه را متشنج کرده و به اختلافات دولت و مجلس دامن بزنند.

 

 


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
اوني كه گفت (( ممه رو لولو برد)) صحبتهايش قابل دفاع بود؟
محمد
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
گذشته ها گذشته

اون ممه رو > را هم لولو برد
مسعود
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
آقا رضا این جمله در مقابل دشمنان بود چرا حواستون پای تخته نیست!!!
هدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
سلام. رییس جمهور حرف دل ملتی را میزند که به او رای دادند نه یک شهرستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
.دیروز برای اولین بار پس از صحبتهای صریح رییس جمهور عزیزم از رایی که به دکتر روحانی دادم احساس ارامش کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
ادب مرد به ز دولت اوست
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
یاد نمیرود احمدی نژاد به ملت ایران خس و خاشاک گفت .چرا ان زمان کسی به دفاع از حقوق ملت قیام نکرد .به... گفتند سوسک .ان زمان این حامیان حقوق ملت کجا بودند .وقتی روحانی بایک عده سنگ جلو پا انداز و بهم زن نظم مملکت با لفظ تند سخن میگوید عده ای خوششان نمی اید خوب به جهنم که ناراحت میشوند مهم اینه که ملت خوششان بیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
برای چه رئیس جمهور قبلی که صد برابر بدتر حرف میزد یکبار اعتراض نکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
ابو باید اونحایی ریخت که میسوزه رو هنوز خوب یادمون هست.خودتان را بیش از این ضایع نکنید....
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
حرف دل ما مردم رازدی با قدرت ما مردم که به شما رای دادیم از شما دفاع میکنیم با قدرت به پیش دهان یاوه گویان و انها ای که دنبال سر و صدا در کشور هستند تا بیکفایتی و دزدیها را پتهان کنند را میبندیم
amir
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
اقای خطابه خون که دایم در حال نصیحت کردن دنیا با اخویان گرامتون هستید سخنان شما در عالم سیاست و دنیا اصلا قابل دفاع که نیست بلکه برای مردم و کشور تاوان سنگین دارد این که یه صحبت عادی و داخلی است مهم نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
رییس مجلس خودش زبان ندارد که اقای قادری صحبت ایشان را نقل میکند؟
گلی
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳
خیلی خوشم اومد گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
تحقیر وتهدید منتقد در هر دولتی مذموم است

دموکراسی به همین معنی میباشد
منتقد باید حرف بزند حتی اگر چرند باشد

باید شرایط را برای نمایش وسند سازی سخنان فراهمکرد

همانگونه که پیشتر گفته شد باید برای سخنان هر فرد ویا حزبی باید شناسنامه ایجاد کرد تا اشخاص متوجه باشند هر چه به ذهنشان رسید وبرای خوشامد گویی نزنند
مثال اقای نادر قاضی پور یک بار فریاد برمیاورد که خوراک پتروشیمیها مفت است وچند ماه بعد فریاد میزند که چرا بورس نزولی است
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸
من هم حرف رئیس دولت را تکرار میکنم به جهنم که دلتان میلرزد .و اما این دلرزیدنها نشان از ریگ به کفش داشتن است زیرا تمام پیشوایان دینی ما (امامان) قبل از جنگ و خونریزی از در مصالحه (دیپلماسی امروزی)وارد شدند.
عده ای که تنشان میلرزد آنهایی هستند که از در تحریم بودن ملت سودهای آنچنانی به جیبهای گشادشان سرازیر میگردد و نگران اینند که در اثر توافقهای حاصله و رفع تحریمها دیگر نتوانند انچنان که باید از خون مردم ایران تغذیه کنند.
زنده باد روحانی
لاری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
من اول فکر کردم منظور رئیس جمهور به آقای ... ولی طبق اون ضرب المثل معرف که میگه چوبو که برداری گربه دزد فرار میکنه.با سخن بعضی مجلسی ها معلوم شد آونهای که چوب لای چرخ مذاکرات میزارند. خیلس بیشتر از اونیکه فکر می کنیم هستند. ولی خواهشن نذارین ما مثل کره شمالی بشیم.که جز سلاح جنگی چیز دیگه ای ندارند