بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

بوی دود در کابین/ مسافران غش کردند،هواپیما برگشت!

کد خبر : ۱۳۰۰۸۷
یک نقص هوایی دیگر، نزدیک بود فاجعه ای دیگر را به وجود آورد.

به گزارش «انتخاب»؛ پرواز امروز ساعت 7 صبح تهران - بمبئی ، به دلیل بروز نقص به تهران بازگشت!

این هواپیمای متعلق به ایران ایر که تا مرز افغانستان نیز پرواز کرده بود، به دلیل آنچه «بوی شدید سوختگی» خوانده شده، به فرودگاه امام خمینی بازگشته است.

یک شاهد عینی در این مورد به «انتخاب» گفت که دود تمام کابین را فرا گرفته بود و حتی تعداد زیادی از مسافران، غش کردند.

وی افزود: پس از این سانحه، خلبان تصمیم گرفت به تهران بازگردد تا این سفر پراسترس، هر چه زودتر و با سانحه کمتر، پایان یابد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عقل حکم میکنه تو نزدیکترین فرودگاه یعنی مشهد فرود میومد. عجیبه تو این شرایط هزار کیلومتر برگشته تو فرودگاه تهران نشسته.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
قوه قضاییه باید شدیدا به این مسائل رسیدگی کند تا احتمال کوچکترین خرابکاری وجود نداشته باشد قوه قضاییه حافظ امنیت مالی و جانی ملت میباشد کوچکترین ارفاق در این زمینه گناهی نا بخشودنیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
انگار جون هیچ کس در ایران ارزش نداره