بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر : ۱۳۰۱۷۷
روزنامه لس‌انجلس تایمز در گزارشی نوشت: رئیس‌جمهور ایران یک روز بعد از اینکه منتقدانش را بزدل سیاسی خواند مورد حملات شدیدی در داخل قرار گرفت.

به گزارش فارس، روزنامه لس آنجلس در گزارشی درباره سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در جمع نمایندگان ایرانی خارج از کشور نوشت: روحانی یک روز بعد از اینکه منتقدانش را بزدل سیاسی خواند انتقادات مثل آوار روی سرش خراب شد و مورد حملات شدیدی در داخل قرار گرفت.

این گزارش سپس با اشاره به سخنان «حسن روحانی» به منتقدانش نوشت که دویست نفر از اعضای مجلس ایران خواستار نشست محرمانه با روحانی شدند تا درباره این اظهاراتش توضیح ارائه دهد زیرا در نشست سالانه‌ای با سفرای ایران، رئیس‌جمهور ایران که معروف به میانه‌روی است، گفت که مخالفان توافق هسته‌ای ترسو هستند و به آنها توصیه کرد که به جهنم بروند.

این گزارش تصریح کرد که با حمایت حسن روحانی، ایران و ۱+۵ (آمریکا،انگلیس،فرانسه،روسیه،چین بعلاوه آلمان) تلاش کرده‌اند تا بر روی توافقی کار کنند که برنامه هسته‌ای ایران را مهار کند و آن را به برنامه‌ای با استفاده‌های صلح‌آمیز محدود کند. این توافق به ایران برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای اش از طریق لغو تحریم‌هایی که اقتصاد این کشور را با مشکل مواجه کرده است، پاداش می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر