بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر : ۱۳۰۲۳۵
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از درمان معتادان با پوشش بيمه اي خبر داد و از آن به عنوان يكي از خدمات جديد اين وزارتخانه ياد كرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علي ربيعي، شامگاه چهارشنبه در سفر دو روزه خود به استان يزد به شهرستان بافق رفت و در مراسم كلنگ زني كلينيك تخصصي اين شهرستان اظهار داشت: درمان معتادان بر عهده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي قرار گرفته و اين قشر را با پوشش بيمه اي و دريافت مبالغي اندك، درمان خواهيم كرد.

وي همچنين با اشاره به طرح بيمه سلامت در كشور بيان كرد: تاكنون شش ميليون نفر در اين طرح ثبت نام كرده اند كه براي پنج ميليون نفر از آنها دفترچه بيمه صادر شده است.

ربيعي همچنين از صدور كارت بيمه سلامت خبر داد و يادآور شد: كارت الكترونيكي بيمه سلامت توسط وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي صادر خواهد شد.

حمايت غذايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از 7 ميليون نفر

وي با اشاره به حمايت غذايي از هفت ميليون نفر نيز عنوان كرد: سبد كالايي براي افراد تهيدست در نظر گرفته شده كه تاكنون 90 درصد افراد مورد نظر، سبد كالايي خود را دريافت كرده اند.

ربيعي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به توقف روند خصوصي سازي معدن سنگ آهن بافق اظهار داشت: 71.5 درصد سهام اين معدن كه قرار بود به بخش خصوصي واگذار شود، به صندوق فولاد كشور واگذار شد كه اين اتفاق خوبي بود.

وي تصريح كرد: صندوق فولاد كشور متعلق به همه معدنكاران است و مديرعامل اين صندوق هم از اين پس بيشتر به بافق سفر خواهد كرد.

ربيعي با اشاره به پرداخت بدهي هاي معوقه و به روز شدن حقوق بازنشستگان شركت سنگ آهن بافق گفت: از اين پس حقوق بازنشستگان سنگ آهن بدون وقفه پرداخت خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پوشش بيمه اي مردم بافق اظهار داشت: 90 درصد مردم اين شهرستان زير پوشش بيمه تامين اجتماعي هستند اما خدمات وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي شامل 10 درصد ديگر مردم اين شهرستان نيز مي شود و ما خدمات خود را به آنها نيز ارائه خواهيم داد.

كلنگ زني كلينيك تخصصي بافق به دست وزير

وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي در ادامه اين مراسم كلنگ كلينيك تخصصي شهرستان بافق كه از مصوبات سفر دوم دولت دهم به شهرستان بافق بود را به زمين زد.

معاونت درمان تامين اجتماعي استان يزد با اشاره به ويژگي هاي اين پروژه اظهار داشت: اين پروژه در زميني به مساحت پنج هزار و 80 مترمربع در سه طبقه احداث مي شود كه براي ساخت و تكميل آن به بالغ بر هفت ميليارد تومان اعتبار نياز است.

محمدحسين توحيدي فر خاطرنشان كرد: اين هزينه به جز هزينه هاي تجهيزات اداري و پزشكي است.

وي يادآور شد: اين كلينيك تخصصي شامل تخصص هاي اطفال،‌ زنان و جراحي عمومي است و واحدهاي اين پروژه نيز شامل داروخانه، راديولوژي، آزمايشگاه و ... است.

توحيدي فر خاطرنشان كرد: در اين كلينيك تخصصي به افراد زير پوشش بيمه تامين اجتماعي، مستمري بگيران، بيمه شدگان ساير صندوق ها و ... خدمات درماني ارائه خواهد كرد.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به منظور افتتاح چند پروژه به استان يزد سفر كرده است كه شب گدشته در نخستين ساعات ورود خود به يزد به شهرستان بافق رفت و امروز نيز به ميبد و اردكان سفر مي كند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر