بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

عکس یادگاری بانوی ایرانی برنده نوبل ریاضی با هاشمی

کد خبر : ۱۳۰۲۴۳

عکس یادگاری بانوی ایرانی برنده نوبل ریاضی با هاشمی، حدادعادل و نجفی

مریم میرزاخانی نفر سوم از سمت راست - عکس متعلق به سال ١٣٧٤
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ایرانی
United States of America
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
فقط با داشتن چنین هموطنانی است که گاهی میتوانیم به ایرانی بودنمان ببالیم .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خدا از غربیها راضی باشه که از هدر رفت این استعداد ایرانی جلوگیری کردند. و امکانات در اختیار ایشان قرار دادند تا بتواند موفق بشود.
چرا ما خود نمی توانیم؟
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
در اروپا از تیم 40نفره داشجویی 2نفر برگزیده وبعنوان نخبه تربیت و از آنان در مهندسی امور مربوطه استفاده میکنند ....و از دیگر کشورها توانایی استفاده از نخبه ندارند بدون هیچ هزینه ای در شکوفایی نظامشان استفاده میکنند نمونه نشان خروار و...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مملکت ما نیازی به نخبه نداره، چرا که نه بلدیم ازشون استفاده کنیم نه اونا دلشون تو این مملکت آروم میگیره ، این مملکت تنها چیزی که میخواد آدم دلسوز هستش وبس
سینا
United States of America
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
چه خوب میشه راجب همه این افرادی که تو عکس هستند یه تحقیقی میشد که الان کجا هستن و چه میکنن و چند نفرشون رفتن و چند نفرشون موندن ایران و اونایی که موندن تو چه وضعیتی هستن !
محمد
Germany
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
نوبل ریاضی!؟
جواب سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
البته که بیشتر آنها در خارج هستند چون امکانات و تحقیقات و صدور علم از غرب و امریکا ست و پول و امکانات زندگی در حد عالی در اختیارشان قرار میدهند و منزلت اجتماعی ایده آل هر که هم باشد جلای وطن را با این شرایط هر چند که خیلی تلخ برای ماست ترجیح میدهند امیدمان به خداست قدری با دولت تدبیر تدبیری اندیشه شود این عزیزان خدمتگزار وطن مان باشند انشاالله
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
برای این نخبه متاسفم که حتی یک تشکر از ملت ایران نکرد.عجب درک وشعوری دارد.