بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
مدیر عامل پالایش نفت لاوان عنوان کرد:

فروش فرآورده های ویژه شرکتهای پالایشی در بورس انرژی

شرکت های پالایشی، مجوز عرضه پنج محصول از جمله بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره و گاز مایع در بورس انرژی را اخذ کرده اند.شرکت پالایش لاوان نخستین شرکت در گروه پالایشی بود که محصول تولیدی نفتا را در یک ماه گذشته با کسب اجازه از سوی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش در بورس انرژی عرضه کرد.
کد خبر : ۱۳۰۳۲۷
نویسنده :
محمدآموخته
شرکت های پالایشی، مجوز عرضه پنج محصول از جمله بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره و گاز مایع در بورس انرژی را اخذ کرده اند.

در چند روز اخیر، خبری مبنی بر تلاش شرکت های پالایشی به منظور فروش محصولات مجتمع های خود در بازار آزاد شنیده می شد که این امر در یک جهت در سودآوری شرکت های پالایشی حائز اهمیت بود و از سویی دیگر منجر به افزایش هزینه شرکت هایی می شد که محصولات اولیه خود را از مجتمع های پالایشی تهیه می نمایند.

براساس این گزارش، در خصوص خبرهای شنیده شده و اینکه آیا مجوزی مبنی بر فروش محصولات پالایشی در بازار آزاد اخذ شده است، مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در حال حاضر مجوزی مبنی بر عرضه محصولات شرکت های پالایشی در بازار آزاد اخذ نشده است و شرکت های پالایشی بایستی همچون گذشته، محصولات خود را به شرکت ملی پالایش و پخش واگذار نمایند.

محمدعلی دادور در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیم گیری های انجام گرفته فقط پنج فرآورده ویژه شرکت های پالایشی از جمله، بنزین، نفت سفید، نفتگاز، نفت کوره و همچنین گاز مایع می توانند در بورس انرژی عرضه و به فروش برسند.

وی در خصوص عرضه محصولات شرکت پالایش نفت لاوان در بورس انرژی گفت: شرکت پالایش لاوان نخستین شرکت در گروه پالایشی بود که محصول تولیدی نفتا را در یک ماه گذشته با کسب اجازه از سوی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش در بورس انرژی عرضه کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
سهام تاید واتر کی باز میشه مسئولین شرکت حتاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟