بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
در معاملات روز جاری صورت گرفت:

بازگشایی نماد "حسینا"

"حسینا" در تاریخ 30 تیر ماه سال جاری، جهت برگزاری مجمع فوق العاده متوقف شده بود. شایان ذکر است شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در مجمع فوق العاده خود، افزایش سرمایه 78 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی را اتخاذ کرد.
کد خبر : ۱۳۰۳۳۹
نویسنده :
اعتماد
با توجه به پیغام ناظر، نماد معاملاتی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارایه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز آماده انجام معامله می باشد.

براساس گزارش بورس نیوز، "حسینا" در تاریخ 30 تیر ماه سال جاری، جهت برگزاری مجمع فوق العاده متوقف شده بود.

شایان ذکر است شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در مجمع فوق العاده خود، افزایش سرمایه 78 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی را اتخاذ کرد.

این مجموعه در حالی سود برآوردی هر سهم خود را براساس عملکرد 3 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال جاری و با سرمایه 9 میلیارد و 404 میلیون تومانی، 611 تومان برآورد کرده که پس از اعمال افزایش سرمایه 78 درصدی، سود برآوردی آن به 344 تومان و 9 ریال تعدیل یافته است.

همچنین شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا براساس اطلاعات و عملکرد سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال جاری توانسته 26 درصد بودجه خود را پوشش دهد.

هم اکنون نماد معاملاتی "حسینا" با قیمت 40 هزار و 998 ریال بازگشایی شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناظر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
لطفا بررسی کنید در پیش بینی سال 93 بعد از افزایش سرمایه، تعدیل منفی نداده؟ به نظرم با توجه به افزایش سرمایه 78درصدی از آورده نقدی 11درصد تعدیل منفی داده چون باید پیش بینی 6110ریالی به 3870ريال تعدیل پیدا می کرد ولی تقریبا 11درصد کمتر یعنی به 3449 رسیده. من اشتباه کردم یا تعدیل منفی در پیش بینی داده؟!!
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
اشتباه میکنی ناظر
بدون تغییر بوده است. شما عدد 6110 را تقسیم بر 1.78 کن، همون عدد بدست میاد
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
سلام درعجبم مگرحسینا درتخلیه بنادرفعال نیست ؟پس چرا حمل ونقلیها منفی هستند.