بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

دو فرزاد به صدا و سیما برمی‌گردند

کد خبر : ۱۳۰۴۱۵
یک سایت خبری مدعی شد که فرزاد جمشیدی و فرزاد حسنی - دو مجری مشهور - به زودی رسماً به صداوسیما بازمی‌گردند.
عصر خبر، گویا فرزاد حسنی که اولین حضورش در تلویزیون بعد از مدت‌ها، در برنامه ویژه نوروز به همراه همسر سابقش بود، از مهرماه با برنامه کوله پشتی به شبکه سه بازخواهد گشت.

همچنین شنیده شده است که فرزاد جمشیدی با برنامه‌ای با درون‌مایه فرهنگی و مذهبی به شبکه دو باز خواهد گشت.

فرزاد جمشیدی و فرزاد حسنی از مدتی پیش، از حضور در صداوسیما منع شده بودند.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
از آقای مطلقه چه خبر؟
ناصر
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
در مورد مسائل خصوصی دیگران مودبانه صحبت کنیم
ندا
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
همون خبری که از آقایی که خانم ها رو اغفال می کنه ، هست.
حالا این آقا می خواد بیاد برنامه فرهنگی مذهبی اجرا کنه.
چرا امام زمان ظهور نمی کنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
سارا
Germany
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
بابا اون داره صفاشو میکنه زن میخواد چیکار