بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
چهارمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز با محوریت جمع بندی صنعت قطعه سازی 21 مرداد ماه جاری برگزار شد. وضعیت بنیادین سه نماد "ختراک"، "خرینگ" و "خنصیر" ارایه شد و بدین ترتیب جلسه نکات مهم پیرامون صنعت قطعه سازی مورد جمع بندی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۳۰۴۱۸
نویسنده :
کیوان فر
چهارمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز با محوریت جمع بندی صنعت قطعه سازی 21 مرداد ماه جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی این جلسه که سه شنبه هفته گذشته در محل کارگزاری بانک سامان برگزار شد، وضعیت بنیادین سه نماد "ختراک"، "خرینگ" و "خنصیر" ارایه شد و بدین ترتیب جلسه نکات مهم پیرامون صنعت قطعه سازی مورد جمع بندی قرار گرفت.

در پایان در خصوص میزان کیفیت و اثربخشی برگزاری جلسات و نشست های تحلیلی از حاضرین در نشست طی یک نظرسنجی بررسی به عمل آمد که بر مبنای نتایج حاصل از آن بیش از 71 درصد از کل حاضرین جمع بندی صنعت قطعه سازی را خوب ارزیابی کرده و مابقی آراء نیز آن را متوسط ارزیابی کردند. 85 درصد حاضرین نیز بر خوب بودن تسلط تحلیلگران و کیفیت ارایه مطالب تأکید کردند.

بروز و کاربردی بودن اطلاعات و مفروضات تخلیل نیز بیش از 85 درصد کل نظرات حاضرین در این نشست را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است مقرر گردید جلسه بعدی باشگاه مشتریان بورس نیوز به بررسی صنعت لاستیک و تحلیل دو نماد "پسهند" و "پتایر" اختصاص یابد و مطالبی پیرامون کیفیت لاستیک های داخلی، امکان صادرات محصول، روند نرخ جهانی و داخلی کائوچو به عنوان ماده اولیه تولیدات صنعت و آثار آن بر هزینه بهای تمام شده شرکت ها مورد بحث و بررسی واقع شود.

در پایان گفتنی است اطلاعات تکمیلی پیرامون زمان و مکان نشست بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد. با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده از کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز درخواست می گردد که حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/11



آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت هزینه محصولات سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه مشتریان بورس نیوز ثبت نامه کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


اشتراک گذاری :
ارسال نظر