بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر : ۱۳۰۴۳۳
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه کمیته بازنگری قیمت خودرو هنوز اطلاعات مورد نیاز خود را از خودروسازان دریافت نکرده است،گفت:خودروسازان برای ارسال اطلاعات به کمیته بازنگری خودرو فقط این هفته فرصت دارند.

به گزارش تسنیم علی علیلو با اشاره به اینکه کمیته بازنگری قیمت خودرو هنوز اطلاعات مورد نیاز خود را از خودروسازان دریافت نکرده است، گفت: خودرو سازان برای ارسال اطلاعات خود این هفته فرصت دارند در غیر این صورت مجلس با ابزارهای خاص خود موضوع بازنگری قیمت خودرو را تعیین تکلیف خواهد کرد.

او با بیان این که تعیین قیمت پایه سال گذشته در فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به هیچ عنوان علمی نبوده است، گفت: مجلس شورای اسلامی در روند تحقیق و تفحص از خودروسازان خواستار این است که رویه های غلط تصمیم گیری و یا قیمت گذاری در صنعت خودرو اصلاح شود.

علیلو گفت: متن کامل گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان بیش از یک ماه است که به شورای رقابت ارسال شده و این بخش به جای تعلل و یا انتظار برای کسب نتایج کمیته بازنگری قیمت خودرو مجلس باید این گزارش را بررسی و اشتباهات خود را در حوزه قیمت گذاری خودرو اصلاح می‌کرد.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه نباید هزینه‌های سال‌های گذشته تولید خودرو از جیب مردم پرداخت شود، گفت: مجلس شورای اسلامی در بخش خودرو به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید و بعد از بررسی قیمت خودرو در زمینه اصلاح صنعت خودرو اقدامات اساسی را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نا نشاس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
مجلس اصلا فكر كرن چطوري مي خوان نون بيش از 4 ميليون نفري كه از اين راه دارن نون مي خورن ببرن مگر اين كه بخوان قاون تغيير بدن طبق قانون چنانچه شركتي زيانش از 50 درصد سرمايش بگذرد ورشكسته است هر زينفعي مي تواند آن شركت را تعطيل كند كاري كه مجلس داره انجام ميد با ورشكسته شدن خودرو سازها خيلي ها از نون خوردن خواهند افتاد كه براي هر دو اتفاق افتاده
مجید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
دیگه شورشو دذر اوردند
نا نشاس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
ولي خداييش تو خودرو واسه ملت چه نفعي داره كه مجلس چسبيده بهش هر چي باشه واسه ملت كه اب نداره شايد براي اين آقايان نون داشته باشه
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
پارسال با نرخ خوراك و امسال هم با قيمت خودرو اين نمايندگان باعث افت بورس و زيان سهامداران شده اند.
نا نشاس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
اين خبر قديميه
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
شما نمایندها اگر عرضه داشتید قیمت مسکن کنترل میکردید که بزرگترین مشکل مردمه نه واسه 500 هزار تومان قیمت خودرو را بیارید پایین همه میدونند شما فقط از سر لجبازی با شورای رقابت اینکار را میکنید