بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر : ۱۳۰۴۷۱
 سازمان غذا و دارو، انتشار نام شرکت های لبنی متخلف در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی مجازی از سوی این سازمان و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی را تکذیب کرد. 
 
سخنگوی سازمان غذا و دارو روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی شرکت های تولید کننده فراورده های غذایی و لبنی غیرمجاز که در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی مجازی یا در قالب پیامک منتشر می شوند، صحت ندارند. 
 
«محمد هاشمی» گفت: بسیاری از شرکت های تولیدی محصولات لبنی، از این فرصت استفاده کرده و قصد مطرح کردن محصولات و برندهای شرکت خود را دارند. 
 
وی به مردم اطمینان داد که در صورت لزوم، مطالب مورد نیاز آنها به صورت رسمی و از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می شود. 
 
هاشمی ادامه داد: با توجه به مطالعات، تحقیقات و بررسی های لازم و جلسات مکرر متخصصان، کارشناسان و دانشگاهیان در کمیته فنی سازمان غذا و دارو، مردم می توانند با آسودگی کامل نسبت به استفاده از محصولات لبنی بویژه شیر و ماست کم چرب موجود در بازار اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آرش
Netherlands
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
اين شركتها با زندگي مردم بازي كردند پسرم روزي يه دونه شير پاكتي كوچيك ميخورد شايد نزديك به 7سال حالا اگه بعدها مشكللي براش بوجود بياد اين شركتها جوابگو هستند معلومه نه اينا فقط فكر منافع خودشونن ...سازمان غذا و دارو بايد ليست رو به مردم بده اگه اين كارو نكنه معلومه كه اين سازمان هم با اين شركت هاست البته من كه خودم فكر ميكنم هست..........