بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر : ۱۳۰۴۷۹
به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ شرکت تامین سرمایه امین در نظر دارد 67.1 میلیون سهم معادل 1.67 درصد از سهام بانک حکمت ایرانیان را به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت بسته شدن سهام در روز قبل از عرضه به اضافه 15 درصد واگذار کند.

این بلوک متعلق به سبد سرمایه گذاری بانک گردشگری تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه امین بوده و سه شنبه 28 مرداد در بازار پایه به فروش می رود.

گفتنی است شرایط پرداخت ثمن معامله، پرداخت 50 درصد ارزش کل معامله به صورت نقد، حداکثر طی یک روز کاری پس از انجام معامله و پرداخت مابقی آن ماهانه طی 6 قسط مقرر شده است.
همچنین در این روز شرکت کارگزاری امین آوید 67.5 میلیون سهم معادل 1.68 درصد از سهام بانک حکمت ایرانیان را با شرایط و قیمت پایه مشابه روی میز فروش می گذارد. این بلوک به سبد تامین سرمایه امین تحت مدیریت شرکت کارگزاری امین آوید تعلق دارد.

این گزارش می‌افزاید: در روز شنبه 8 شهریور نیز 58.2 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین به ارزش 133.8 میلیارد ریال و به قیمت پایه هر سهم 2300 ریال در بازار پایه به فروش می رود.
بلوک 7.27 درصدی سرمایه گذاری اقتصاد نوین توسط شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران و با شرایط یکجا و نقد طبق رویه جاری تسویه پایاپای عرضه و شرکت کارگزاری تدبیر گر سرمایه هم به عنوان کارگزار عرضه کننده محسوب می شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر