بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
کد خبر : ۱۳۰۴۹۴
رییس سازمان صداوسیما می‌گوید: شبکه‌های جدید با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایسنا در سال‌های اخیر راه‌اندازی شبکه‌های جدید انتقاد برخی کارشناسان رسانه، برنامه‌سازان و هنرمندانی که بر رشد کیفی برنامه‌ها بیش از رشد کمی تاکید دارند، به همراه داشته است.

کمبود بودجه در صداوسیما و عدم توان پرداخت بدهی تهیه‌کنندگان و هنرمندان از دیگر دلایلی است که توسط منتقدان به افزایش تعداد شبکه‌های تلویزیونی عنوان می‌شود.

سیدعزت‌الله ضرغامی با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده فنی،‌ تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صداوسیما گفت: امروز سازمان دوم رسانه ملی با برخورداری از ۳۳ شبکه تلویزیونی استانی که اکثراً ۲۴ ساعته شده‌اند، ظرفیت عظیم و بی‌بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی است.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی در دو سال اخیر گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ی در حوزه رسانه انجام داده‌اند، توانسته‌ایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانه‌ای این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.

ضرغامی افزود: شبکه‌های جدید موضوعی در سیما و صدا که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه‌اندازی شده، توانسته است با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت «داشته‌ها» توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقاء رضایتمندی آنان به دست آورد.

رییس سازمان صداوسیما در پایان صحبت‌هایش که در خلال بازدید از صداوسیمای مرکز یزد عنوان شد، پیشرفت‌های این مرکز در تولید انواع ساختارهای رسانه‌ای، به رغم کاهش شدید اعتبارات را تحسین برانگیز خواند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سجاد صنیعی نژاد
United Arab Emirates
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کمیت زیاد میشه ولی برنامه ها بسیار بسیار بی کیفیت!!! یعنی تنها چیزی که میشه گفت کمی با کیفیت پخش میشه تبلیغات تلویزیونی هستن!!! که اون هم حوصله مردم رو سر میبره!!!