بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر : ۱۳۰۵۹۷
رئيس پليس فتاي استان خراسان شمالي از دستگيري عامل نفوذ به بيش از يک هزار حساب بانکي و سرقت 900 ميليون ريال وجه نقد خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد سهيل خاکشور رئيس پليس فتاي استان خراسان شمالي در اين رابطه اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره پرونده کلاهبرداري اينترنتي از شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس فتا استان خراسان شمالي قرار گرفت.

وي بيان داشت: با اقدامات انجام شده توسط مأموران پليس فتا مشخص شد که کلاهبردار يا کلاهبرداران به صورت ماهرانه با نفوذ به بيش از يک هزار و 100 حساب بانکي شهروندان، اقدام به سرقت وجه از طريق شارژ تلفن همراه کرده‌اند که باتوجه به حساسيت موضوع و تعداد شاکيان در استانهاي مختلف کشور ، موضوع به صورت ويژه توسط اين پليس پيگيري شد.

رئيس پليس فتا خراسان شمالي تصريح کرد: با تحقيقات تکميلي و فشرده مأموران ، فردي در يکي از استانهاي غربي کشور شناسايي و پس از چند روز تعقيب و مراقبت پليسي، در يک عمليات غافلگيرانه حين فروش کارت شارژ دستگير و جهت تحقيق و سير مراحل قانوني پرونده به اين استان منتقل شد.

سرگرد خاکشور در ادامه اظهار داشت: متهم ابتدا در بازجويي‌هاي اوليه منکر بزه انتصابي خود شد لذا با ارائه مستندات کافي توسط پليس، متهم به نفوذ به بيش از يک هزار و 100 حساب بانکي شهروندان و سرقت بيش از 900 ميليون ريال اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر