بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر : ۱۳۰۶۶۰
تسنیم نوشت:

مهدی هاشمی در جدیدترین اظهارنظر خود در فضای مجازی گفته است که وکلایش از طریق شبکه‌های اجتماعی به اطلاع‌رسانی درباره پرونده وی می‌پردازند.

مهدی هاشمی رفسنجانی که پیش از این و پس از پایان اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک به بیان جزئیاتی از جلسه دادگاه پرداخته بود، روز گذشته نیز بار دیگر مطالبی را درباره دادگاه خود منتشر کرد.

مهدی هاشمی بار دیگر با انتشار مطلبی ضمن هجمه دوباره به رسانه‌های مخالف خود، همان‌طور که رسانه‌ ملی را دروغ‌گو خوانده بود، اظهارات جدیدی درباره نحوه اطلاع‌رسانی مطالب مرتبط با دادگاه بیان کرده است.

این متهم دادگاه انقلاب تهران،‌ که همانند خواهران، برادر و وکلایش، اتهامات مندرج در کیفرخواست دادستانی را کاملا سیاسی! می‌داند، ادعا کرده است که پیشنهادی رسید که وکلای پرونده با توجه به مسئولیت حقوقی‌شان به انعکاس اخبار پرونده و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام، واتس‌آپ و ... بپردازند (البته اگر تا فردا اینستاگرام و واتس‌آپ را مسدود نکنند!).

مهدی هاشمی در انتهای این مطلب خود شعار مربوط به حامیان فتنه‌گران در سال ۸۸ را تکرار کرده و گفته است: به قول معروف رسانه شمایید! 

این در حالی است که محمود علیزاده، وحید ابوالمعالی و هوشنگ پوربابایی با این توجیه که جلسات دادگاه غیرعلنی است، از اظهارنظر و گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور درباره جلسات دادگاه خودداری کرده‌اند و با این ادعای جدید مهدی هاشمی باید منتظر ماند و دید وکلای وی چه اطلاعاتی را از پرونده در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر