بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر : ۱۳۱۱۵۰
سخنگوی جبهه پایداری گفت: احتمال دارد با دیگر اصولگرایان لیست مشترک بدهیم و تلاشمان این است که به سمت وحدت رفته و مشترکات را به هم نزدیک‌تر کنیم.
 
به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام محمد ناصر سقای بی ریا  صبح امروز (دوشنبه) در یک نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر آقای احمدی نژاد بخواهد مجدداً فعالیت سیاسی بکند و کاندیدا شود، آیا جبهه پایداری بازهم از وی حمایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: آقای احمدی نژاد دیگر صلاحیت ندارد، بنابراین جبهه از وی هیچ حمایتی نمی کند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد برای دهمین دوره انتخابات مجلس با سایر احزاب و گروه های اصولگرا لیست مشترک بدهید؟ افزود: بله، ما تلاش مان این است که به سمت وحدت برویم و اشتراکات را به هم نزدیک تر کنیم. اگر درصدی هم در این زمینه موفق باشیم، این وحدت شکل خواهد گرفت.

سخنگوی جبهه پایداری در مورد نگاه جبهه متبوعش به فراکسیون رهروان مجلس نیز  تصریح کرد: ما قبلا این را گفته ایم که گروه های مختلفی که ما آنها را اصولگرا می دانیم همچون دایره ای متحد المرکز هستند، بنابراین برخی ازاین گروه ها شعاعی نزدیکتر به مرکز و برخی دیگر دورتر هستند و برخی دیگر نیز عملکردشان به گونه ای است که حالت مرزی پیدا می کند.

ناصر سقای بی‌ریا در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش جبهه پایداری نسبت به انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، اظهار کرد: این حق رئیس جمهور است که سرپرست تعیین کند و از نظر قانونی مشکلی ندارد، ولی می‌توان این تذکر را داد که از افرادی که یک بار محک خورده‌اند و از مجلس رأی اعتماد نگرفته‌اند بهتر است استفاده نشود و این کار خوشایندی نیست.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

نبایداز طریق تزریق نقدینگی و مصوبات در روند بازار سرمایه تغییر ایجاد کنیم

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

نبایداز طریق تزریق نقدینگی و مصوبات در روند بازار سرمایه تغییر ایجاد کنیم

ارسال نظر