بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
مأموریت پژوهشگاه صنعت نفت در خدمت رسانی و ایجاد فناوری های مورد نیاز چهار شرکت تابعه اصلی وزارت نفت می باشد.
کد خبر : ۱۳۱۱۷۴
نویسنده :
محمدآموخته
مأموریت پژوهشگاه صنعت نفت در خدمت رسانی و ایجاد فناوری های مورد نیاز چهار شرکت تابعه اصلی وزارت نفت می باشد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، صبح امروز نشست خبری با حضور رؤسای پژوهشگاه صنعت در ساختمان این مؤسسه برگزار شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه صنعت نفت به جایگاه این مؤسسه در بدنه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: مأموریت پژوهشگاه صنعت نفت، خدمت رسانی و ایجاد فناوری های مورد نیاز چهار شرکت اصلی وزارت نفت که عبارتند از: شرکت های ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش و همچنین شرکت ملی صنایع پتروشیمی می باشد.

صدرایی به جذب نیروی انسانی متخصص در پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در پژوهشگاه، حلقه های متفاوتی برای ایجاد ثروت در کشور برنامه ریزی شده است که هم اکنون بسیاری از دانشگاه های مرتبط با صنعت نفت به این موفقیت دست نیافته اند.

وی در خصوص ترکیب ساختار پژوهشگاه صنعت نفت افزود: در حال حاضر سه نوع معاونت ستادی تحت عنوان فناوری ارتباطات بین المللی، معاونت پشتیبانی و همچنین برنامه ریزی، پیش بینی شده است که مسئولیت ارتباطات و تجاری سازی پژوهشگاه را بر عهده دارند.

این مقام مسئول به سه صنعت فعال در پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در صنایع بالادستی، استخراج و بهره برداری و در صنایع پایین دستی نیز پالایش و انتقال نفت و گاز انجام می پذیرد و انرژی و محیط زیست مورد ارزیابی قرار می گیرد.

صدرایی در ادامه گفت: تحقق ثروت در کشور از طریق ایجاد علم و تبدیل علم به فناوری تجاری سازی ممکن خواهد شد که این فرآیند در مجموع منجر به ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان می باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر