بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر : ۱۳۱۱۹۵
مرجعیت عالی شیعیان عراق در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از عراق در جنگ با داعش، خواستار حضور نمایندگان تمامی گروه‎های سیاسی در دولت جدید عراق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز:"محمد مجید الشیخ" سفیر عراق در ایران در سخنانی گفت: "آیت‎الله علی سیستانی" در جریان دیدار با "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران خواستار مشارکت تمامی گروه های سیاسی در دولت آتی عراق شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مرجعیت دینی عراق از ایران به خاطر ایستادگی در کنار عراق در عملیات مقابله با داعش، قدردانی کرد، گفت: وزیر امور خارجه ایران در دیدار با "آیت الله سیستانی" بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند سیاسی در عراق تاکید کرد.

سفیر عراق در ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه "ظریف" بار دیگر بر حمایت ایران از عراق در مقابله با داعش و گروه های تروریستی تاکید کرد، خاطر نشان کرد: مرجعیت عالی شیعیان در این دیدار از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق در جنگ با داعش قدردانی کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
وزرات امور خارجه همزمان در باره مسائل اقتصادي و مشكلات ايجاد شده در امر صادرات ايران به عراق هم رايزني مي كرد. بنگاههائي كه صادرات مي كنند هم بايد يك هيئت از خود را مي فرستادند. نمي دانم شايد تمام اين حرفهاي حمايت از صادرات شعاره.