بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر : ۱۳۱۲۳۶

مدیرعامل سازمان بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش قطعی شرکت نفت سپاهان از فرابورس به بورس خبر داد و گفت: سه شرکت در حال پذیرش قطعی وانتقال از فرابورس به بورس هستند که شرکت نفت سپاهان یکی از آنهاست.

به گزارش خبرنگار شانا،‌ حسن قالیباف اصل، امروز (سه شنبه، ٤ شهریورماه) در نشست خبری با اشاره به عمکرد بورس در پنج ماهه نخست امسال گفت: ارزش معاملات بورس از ابتدای امسال تاکنون به رقم ٣٠ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون معاملات آنلاین در بازار به رقم ٩ هزار میلیارد تومان نزدیک شده این در حالی است که این رقم پارسال ٧ هزار میلیارد تومان بود.

مدیرعامل سازمان بورس اوراق بهادار به معاملات اوراق مشارکت در سازمان بورس اشاره کرد و افزود: معاملات اوراق مشارکت با افزایش ١٠٠ میلیاردتومانی نسبت به پارسال به ٤٠٠ میلیارد تومان رسیده که این امر حاکی از افزایش معاملات اوراق مشارکتی در سازمان بورس است.

قالیباف اصل تصریح کرد: ٥٥ درصد معاملات در تالار شیشه‌ای بورس توسط سهامداران حقوقی و ٤٠ درصد نیز توسط سهامداران حقیقی انجام شده است همچنین ارزش اسمی بازار بورس نیز رقمی معادل ١٠ هزار میلیارد تومان را کسب کرده که این رقم نیز در مقایسه با پارسال افزایش فراوانی به خود دیده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
نفت سپاهان که از ابتدا هم در بازار دوم بورس معامله شده . حتما اشتباه نوشته اید که از فرابورس به بورس منتقل می شود