بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر : ۱۳۱۲۵۹
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهوری گفت: نشست خبری حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی عصر شنبه هشتم شهریور ماه 93 برگزار می‌شود.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهارداشت: نشست خبری حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری عصر شنبه هشتم شهریور ماه 93 برگزار می‌شود.

اسماعیلی افزود: در این نشست خبری که در آخرین روز از هفته دولت و نیز آغاز دومین سال فعالیت دولت یازدهم برگزار می‌شود، خبرنگاران ارشد رسانه‌های مهم داخلی و خارجی حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری در این نشست خبری که به صورت زنده از شبکه‌های داخلی و بین‌المللی پخش می شود، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید به محضر ملت شریف ایران؛ پاسخگوی پرسش خبرنگاران در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
شما را به خدا.پیغمبر.امام.به هرچه که اعتقاد دارید قسم می دهم.شما را به به خون شهدا قسم می دهم که در روز مصاحبه به جای پرسش های تکراری که هر دوره در مصاحبه های ریاست جمهوری تکرار می شوند.به جای پرسش در مورد مذاکرات هسته ای که 100 نفر خواهند پرسید.به جای پرسش در مورد عراق و غزه کلی مسایل حاشیه ای دیگر از رییس جمهور بخواهید این رکود اسفناک را از بین ببرند.تا کی باید با مدرک کرشناسی ارشد تو این مملکت بی کار باشیم.به خدا دیگر تحمل نداریم.ما تورم 40% را به این رکود اسفناک ترجیح می دهیم.به اقای روحانی بگویید نظر سنجی بگذارند تا ببینند واقعا با این وضعیت رکود و بیکاری اصلا مردم تورم براشون مهم است؟؟؟.به خدا خسته شدیم خسته بسه دیگه.همش تورو تورم تورم.....بابا ما کار میخایم
سامان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
پائین آوردن تورم در حد 8 درصد در دو سال آینده اولویت دارد