بورسنیوز(بورسخبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران
صفحه اصلی
عناوین کل اخبار
بورس
مطالعات
صوت و تصویر
اخبار شرکتها
ثبت نام / ورود
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۵
"۵۰ سال تحریم و شعار مرگ بر همه"، "۵ سال هم بهبود روابط با دنیا"
چگونه انتظار دارید، بانک ها " بنگاه داری" نکنند ؟
دولت و اعلام بودجهای که به شعور مردم ایران توهین میشود
۲ سال از وعدههای چند صد هزار میلیاردی پهلوان گذشت: محبوسالابد یا مفقودالاثر؟
این بر خلاف آرمانهای امام خمینی (ره) نیست؟ تخصیص بودجهای ۷۰۰ میلیارد تومانی برای موسسات وابسته به نام رهبر فقید مستضعفان جهان
پیش بینی آینده دشوار نیست، اگر "توهم دانایی" و "امید واهی" امان دهد
خلاصه آنکه تا چیزمان رفتیم تو گِل ... کمر، کمر
چهارشنبههای داغ ۱۴۰۳ و پیشبینیهایی که به وقوع پیوست
محمد تقی برخورداری، حق الناس و نفرینی که شرکتهای مصادر شده را رها نمیکند
فتح قله که هیچ، با این فرمون از چاله هم نمی توانیم بیرون بیاییم؛ میآییم؟
صفحه اصلی
عناوین کل اخبار
بورس
مطالعات
صوت و تصویر
اخبار شرکتها
آرشیو
پیوندها
تبلیغات
ارسال خبر
خبرنامه
آب و هوا
اوقات شرعی
آرشیو نظرسنجی
درباره ما
تماس با ما
صفحه اصلی
وبگردی
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
ماشین یک پولدار خسیس
کد خبر : ۱۳۱۳۸۹
اشتراک گذاری :
کپی لینک
گزارش خطا
0
پسندیدم
برچسب ها :
خسیس
بنز
پولدار
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
4
10
از کجا فهمیدید خسیسه؟!!
شاید گیر بوده این بار را زده..
پاسخ
مجتبی
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
3
6
واقعا خساست تا چه حد !!!
پاسخ
سالار
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
2
14
همین کارارو کرد پولدار شد.
پاسخ
ناشناس
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
1
15
احتمالا ماشین قرضیه
پاسخ
محمد
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
11
این ماشین قطعا مال راننده خطا کار نیست.
پاسخ
نادر
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
3
پولدار بی عقل !!!!!!!
پاسخ
حسين
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
4
آن شنيدستي که در اقصاي غور بارسالاري بفتاد از ستور
گفت چشم تنگ دنيادوست را يا قناعت پرکند ياخاک گور....
پاسخ
ناشناس
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
2
ایران که نیست؟ حالا از کجا معلوم طرف خسیس بوده. اگه بود که ماشینش این نبود.
پاسخ
احمد
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
4
دادا اینا این نوع ماشین را بجای فرقان استفاده میکنند نه مثل شما که هنوز پیکان 57 سوارید
پاسخ
ناشناس
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
1
دوستان این عکس فتوشاپه اگه خوب دقت کنید متوجه می شین . در ضمن این خودرو پلاک هم ندارد
پاسخ
امین
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
0
همه چی به کنار
من تو کف اونی موندم که میگه بنز فرغونه! البته دوستمون فرقان گفته که من واژه درستش رو بکار بردم
عزیز من شما اهل مریخ هم که باشی میدونی که این بنز یه خودروی ساده و بی ارزش نیست...
پاسخ
ویدئو
بیشتر
رشد تولید سیمان آبیک در سایه رفع محدودیتهای انرژی
گامی بزرگ برای پیوند صنعت و بازار سرمایه
افزایش سرمایه و توسعه پرتفوی؛ دو گام مهم پیش روی سهامداران
موضوعات روز
سوژه هفته
چهارشنبههای داغ
خبر یک
سبد پیشنهادی
صندوق
بورس نیوز بین الملل
پربیننده
|
پربحث
سقفهای تاریخی فروریخت؛ جهش ۴۰ درصدی بورس در یک ماه
تداوم سودآوری "پخش" برای سال جاری/ مجمع "پخش" ۴۸۷ ریال تقسیم کرد
خردادماه؛ پر رونق ترین ماه معاملاتی شمش نقره
عرضه یک میلیون تن سیمان در بورس کالا
قیمت طلا ۱۸ عیار - ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
تمرکز عرضه بورس کالا بر سیمان و سنگ آهن
بخشی از زیرساخت های بازار سرمایه تغییر می کند
در بازار جهانی فولاد چه گذشت؟
"خصدرا" و "ویراگستر مکران" پیشگام شدند؛ آغاز عصر بازیافت مغروقههای خلیج فارس
ثبت منفی میانگین رشد شاخص ۴۰ صنعت بورسی
دادوستد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول در بورس کالا
شیوه محاسبه حقوق دولتی معادن اصلاح شد
تحسین وزارت نفت از عملکرد پتروشیمی تبریز؛ الگویی ملی در HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران
اخبار روز
قیمت خودروهای سایپا -سهشنبه ۲ تیر ۱۴۰۵
قیمت خودروهای ایران خودرو - ۲ تیر ۱۴۰۵
بورس کالا میزبان یک میلیون تن محصول
ارزش معاملات خرد بورس ۴۶ همت شد
ثبت رکورد جدید خزانه فلزات گرانبها در بورس کالا
سقف افزایش اجاره بها اعلام شد
کاهش تاریخی ذخایر نفت خام آمریکا
نفت به روند نزولی ادامه داد
افزایش قیمت نان در پایتخت
تداوم فضای نزولی در بازار ارزهای دیجیتالی
افزایش صادرات فرآورده های نفتی چین
انتظار افزایش نرخ بهره قیمت طلا را پایین آورد
معامله ۱۲۵ هزار تن محصول در بورس کالا
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
شاید گیر بوده این بار را زده..
گفت چشم تنگ دنيادوست را يا قناعت پرکند ياخاک گور....
من تو کف اونی موندم که میگه بنز فرغونه! البته دوستمون فرقان گفته که من واژه درستش رو بکار بردم
عزیز من شما اهل مریخ هم که باشی میدونی که این بنز یه خودروی ساده و بی ارزش نیست...