بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
کد خبر : ۱۳۲۲۱۸
نویسنده :
عظیمی

شرکت بین المللی توسعه ساختمان با 300 میلیارد تومان سرمایه برای هر سهم در سال مالی منتهی به 31 شهریور 93 مبلغ 27 تومان عایدی خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با آخرین پیش بینی (مبلغ 345 ریال ) 22 درصد تعدیل منفی داشته است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، "ثاخت" در دوره 9 ماهه نخست سال مالی 93 تنها 22 درصد از بودجه خود را محقق کرده و این در حالیست که درصد پوشش بودجه در دوره مشابه سال مالی قبل 73 درصد بوده است.

این شرکت ساختمانی علت تعدیل منفی در سال 93 را عمدتا بابت افزايش در برآورد بهاي تمام شده پروژه سعدي شيراز، کاهش متوسط نرخ فروش، کاهش در پيش بيني فروش پروژه تجاري و اداري اطلس تبريز، کاهش پيش بين فروش 1 واحد از پنت هاوس برج بين المللي تهران و همچنين صرف نظر از پيش بيني پروژه نارنجستان 2 با توجه به عدم تحقق فروش در 9 ماهه سال مالي 1393 اعلام کرده است.

شایان ذکر است "ثاخت" برای هر سهم در سال مالی 94 مبلغ 481 ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که نسبت به سال مالی جاری از افزایش 78 درصدی برخوردار می باشد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
دمتون گرم متن را جوری نوشتید که انگار نه انگار سهم برای 94 تعدیل 70 درصدی اعلام کرده است. و این شبهه را برای من ایجاد کرد که نویسنده به شدت دنبال تخربی سهم وبی ارزش کردن سهم است تا از آب گل آلود ماهی بگیرد